המבצע מתייחס לחבילת "הכול כלול" במחיר של 49 שקל לחודש בחצי השנה הראשונה, כאשר לאחר מכן המחיר עולה ל-99 שקל לחודש
מנכ"ל גולן טלקום בכנס של איגוד השיווק: "אין בהיסטוריה של ישראל חברה שגייסה 200 אלף לקוחות ב-7 חודשים" ■ מנכ"ל פוקס, הראל ויזל: "העלות של בר רפאלי היא חלק קטן מתקציב השיווק והפרסום שלנו וחלק אפסי מהמכירות"
צפו במנכ"ל גולן טלקום מתראיין לחגי גולן בתוכנית "בארבע עיניים" - ויורה לכל עבר ■ "גולן טלקום תהיה פה לעולם ועד", הוא מבטיח ■ בתוכנית מסביר גולן כיצד החברה מרוויחה כשהיא מוכרת סלולר ללא הגבלה ב-49 שקל לחודש
הוט מובייל וגולן טלקום יידרשו להשקעה ניכרת כדי להתמודד עם כמות גדולה של לקוחות
מנכ"ל ומייסד גולן טלקום בראיון לגל"צ: "אנחנו כאן כדי להישאר הרבה מאוד שנים בשביל לעבוד לטובת הצרכן הישראלי" ■ "אין ספק שיש מקום ל-5 שחקנים בארץ"
המבצע של גולן טלקום ב-49 שקל לחודש לא מבשר טובות מבחינתה
אריאל שרייבר מ-YouPhone בכנס "גו מובייל": "נהיה שחקן לגיטימי לטווח ארוך" ■ גולן טלקום: "המודל שלנו לא יוביל להפסד" ■ המועצה לצרכנות: "החברות אומרות חצאי אמת לצרכנים" ■ סלקום, פרטנר ופלאפון סירבו כולן להשתתף בפאנל
החברה במייל ללקוחות: כל מי שיצרף עד 5 קווים - יקבל 4 חודשים בחינם
מפעילת הסלולר שבבעלות מיכאל גולן הודיעה כי גם לקוחות Pre-Paid (בעלי כרטיסי Big Talk ,Talk Man ו-Talk & Go) יוכלו לנייד את מספרם לחברה
רשת הסלולר הצרפתית ILIAD, בה כיהן בעבר מיכאל גולן כמנכ"ל, דיווחה כי 3.6 מיליון לקוחות עברו אליה מהחברות הגדולות מאז הושקה בינואר 2012 ■ החברה מבוססת על מודל זהה לזה המוצע בגולן טלקום
בפועל, כמות הניודים לחברה עומדת על כ-50 אלף איש לפי נתוני משרד התקשורת
מנכ"ל גולן טלקום: "בקפיטליזם נורמלי יש לך שותפים ששמים כסף בעסק ומנסים לבנות ולייצר סטנדרט חדש. אנחנו שמנו כסף שלנו בחברה. מה עשו כל חברות התקשורת? לקחו הלוואות הלוואות מהבנקים והעלו מחירים כדי להחזיר אותן"
החברה השיקה תעריפון שיחות מחו"ל לישראל ■ שיחה מארה"ב, אוסטרליה וניו-זילנד לישראל תעלה 99 אגורות לדקה ■ "שיטת החיוב לפי דקה היא הנכונה"
הוא איש עשיר, אבל נתפס כלוחם בטייקונים; לא שירת בצה"ל, אבל בעל עיטור כבוד בצבא המהפכה החברתית; קנאי לפרטיותו אך מתהדר בשקיפות; גם זר וגם אחד משלנו; רוק סטאר אבל עממי כזה
אודי פרידן בוועידת MAD של "גלובס": "'להיות קשוב לצרכן' זה משפט שמטריף אותי; מה, מקודם לא הייתם קשובים?" ■ מיכאל גולן: "הוט חושבת שהצרכנים טיפשים?..אנחנו מספר 2 בשירות ומספר 1 במחיר"
ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" בשיתוף Orange, שתתקיים ב- ב-11 ביולי תעלה את מושב הדיון "הדינמיקה של האסטרטגיה: תאגיד, פרסום, צרכן"
אלקטרה מוצרי צריכהגולן טלקוםחברות סלולרסלקום