מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-151 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות
התובע טוען כי המוצר אינו עומד בתקן הישראלי, המגדיר כי שימוש בכינוי "קל" יהיה רק אם המוצר מכיל עד שני שלישים מהערך הקלורי, הכולסטרולי ואחוזי השומן ועד רבע מתכולת הנתרן של המוצר הדומה שאינו דיאטטי
Twited Fly: הפרסומת למילקי, שעדיין לא שודרה, חוללה 52% מהיקף השיחה ברשת בשבוע החולף ■ בפרסומת משחקים השניים זוג שמתגרש ומסכים על חלוקת כל רכושו - למעט החלוקה על המילקי
Woltגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותיעל ברזםמשלוחיםנוטלהפרסום בטלוויזיהפרסומותקופת חולים מכבישטראוס