סקר מכון רותם TRI: כ-20% אינם מחוברים לחברות הערוצים או אינם מחזיקים טלוויזיה בבית, ויותר ויותר מנויים חושבים לעבור לממיר הדיגיטלי או לצפות בתוכן הטלוויזיוני באינטרנט
כך עולה מסקר מכון רותם TRI ■ עפ"י הסקר, ערב החג נאמנותם של הלקוחות לרשת הקבועה מתפוגגת, והם "פתוחים להצעות" ולניסיונות שכנוע בניסיון למצוא את סל הקניות הזול ביותר
מכון רותם TRI: כ-27% מהעובדים יעדיפו לקבל את המתנה כמזומן בתלוש השכר, בעוד 26.4% יעדיפו לקבל זאת בתלושים ■ 11.9% מהשכירים יעדיפו לקבל את השי בצורה של מתנה
לפי סקר של מכון רותם, 28% מהצופים בתחקיר "כלבוטק" על מוצרי החלב העידו כי בכוונתם לשנות את התנהגות בפועל ■ 21% לא יקנו יותר לדבריהם ממוצרי חברת כפיר
מכון רותם TRI: מחצית מהצרכנים סבורים כי חברות הסלולר עושות הכי הרבה כסף על חשבונם
סקר שערך מכון רותם TRI מגלה כי רוב הצרכנים עדיין מעדיפים לראות ולמשש את הסחורה לפני שהם קונים, למרות שהקנייה המקוונת מתחזקת
דפנה הראל כפיריגאל בראוןיפית גרינברג (ג. יפית)מדד המותגיםסקרפרסומות