בזו אחר זו מגיעות לכבשי ישראל מכוניות על דוגמת מקלארן, פורשה ואף הונדה • מחירן של המכוניות צפוי לנוע בישראל בין 2-3 מיליון שקל וגם צפונה משם
ערכם של כלי רכב במהדורות מוגבלות נוטה לעלות והופך אותם לנכסים אטרקטיביים באקלים השקעות לא יציב ■ שוק הרכב הכולל באזור המפרץ דווקא סובל מחולשה
לאחר ההודעה אתמול על הותרת שיעור הריבית על כנו, הפד צופה: העלאת ריבית אחת עד סוף 2016, שתיים ב-2017 ■ יאהו: נגנבו פרטים מ-500 מיליון חשבונות
המכונית החדשה של מקלארן, ה-McLaren 675LT Spider, אזלה מהמלאי תוך שבועות ספורים ■ בעקבות הביקוש הגבוה מקלארן הודיעה על ייצור של 25 יחידות במהדורה מוגבלת
חדש על הכביש: אסטון מרטין מציגה את אחת המכוניות המרשימות ביותר שיוצרו על-ידה אי-פעם ■ וגם: הצצה לדגם הכניסה החדש של מקלארן שמעורר התפעלות בעולם ■ צפו בווידאו
השחקן הבריטי רואן אטקינסון, שגילם את דמותו של "מיסטר בין" בסדרת הקומדיה הפופולרית, מכר את מכונית העל שלו - המקלארן F1 תמורת 12.2 מיליון דולר ■ העובדה שאטקינסון רכש את הרכב ב-1997 וריסק אותו פעמיים - לא הפריעה לקונה
פרננדו אלונסו ולואיס המילטון בכירי המשתכרים לעונת 2013, עם שכר של 13 מיליון דולר כ"א; מי היצרנית שמשלמת הכי הרבה לנהגיה?
השחקן רואן אטקינסון תובע 900 אלף ליש"ט מחברת הביטוח שלו על מנת לתקן את המקלארן F1 שלו, לאחר שריסק אותה בתאונה ב-2011
חודש לפני פתיחת עונת הפורמולה 1 בבחריין, חתם הנהג הגרמני על חסויות עם שתי חברות האופנה Jet Set ו-Navyboot, שישלמו לו 2 מיליון דולר בשנה הקרובה
(עדכון) הנהג בן ה-40, שזכה שבע פעמים באליפות העולם, יחזור להתחרות תחת קבוצת מרצדס GP; ירוויח 7 מיליון אירו בעונה
ההכנסות של היצרנית הסתכמו ב-139.1 מיליון ליש"ט - עלייה של 9% לעומת העונה הקודמת ■ מקלארן עדיין חייבת לשלם 30.7 מיליון ליש"ט בגין "פרשת הריגול" מול פרארי מ-2007
הדילמה של ג'נסון באטון, אלוף הפורמולה 1: להישאר בקבוצה שלו, שנרכשה על-ידי מרצדס אבל מעוניינת להריץ נהג גרמני כמספר 1 שלה - או לעבור למקלארן, שם מספר 1 תמיד יהיה לואיס המילטון
מרצדס-בנץ רכשה 75.1% מהשליטה על הקבוצה שזכתה העונה באליפות הפורמולה 1, והפסיקה את שיתוף הפעולה עם מקלארן ■ מנהל הקבוצה, רוס בראון, ימשיך בתפקידו; עתידו של ג'נסון באטון עדיין לא ברור
עקיפה אחת קטנה במרוץ. זה מה שהיה צריך כדי לפתוח פרשה סבוכה של שקרים, שהביאה עוד ועוד שקרים. בעקבותיה איבד לואיס המילטון בין-לילה את תואר הבייבי של בריטניה ונטחן עד דק בידי התקשורת הבריטית. טלנובלה באוקטן גבוה
קבוצות חדלו לפעול, ספונסרים נטשו, מאות עובדים פוטרו, נהגים נאלצו לקצץ בשכר, רגולציות שנועדו לצמצם בהוצאות הועברו עונת הפורמולה 1 שנפתחת היום במלבורן תוציא לדרך ענף שספג מהלומה אדירה מהמשבר הכלכלי. פרארי ומקלארן ייאבקו על אליפות, אבל ביתר הקבוצות ינסו בעיקר לשרוד את העונה הזאת
האנשים החזקים בקבוצת פרארי, שמשלמת לקימי רייקונן את השכר הגבוה בענף, מדברים: "שכר הנהגים יעבור מהפכה רצינית בחודשים הקרובים"; "העלנו בעבר את סוגיית תקרת השכר לנהגים, ונעלה אותה שוב"
היצרניות בעלות התקציב הגבוה בענף, שמבזבזות כמיליון דולר ביום, הסכימו לצמצמם את הוצאותיהן בעקבות תוכנית ההתייעלות הכוללת בפורמולה 1, שבמסגרתה הקבוצות יפחיתו הוצאות ב-1.6 מיליארד דולר בשנה
הבנק הספרדי הודיע כי יפסיק את החסות עם קבוצת הפורמולה 1 לטובת מעבר למתחרה הגדולה, עבור 19.3 מיליון אירו בשנה. המשמעות: גם פרננדו אלונסו בדרך לפרארי
נהג פראי, אגרסיבי וברוטאלי, שחצן ומתנשא. אלה הם רק חלק מהתיאורים שהצמידו השנה בפורמולה 1 ללואיס המילטון. "כל הנהגים בסבב פשוט לא סובלים אותו", אומר על הבריטי הצעיר פרננדו אלונסו, יריבו עוד מהימים שחרכו יחד מסלולים במקלארן. אז מה הפלא שכל הנהגים מאחדים כוחות רק כדי שלא יוכרז אלוף בעוד שבועיים