נדב חנין

סמנכ"ל השיווק, הדיגיטל והתקשורת של אל על

כתבות אחרונות

 
יגאל ברקת ונדב חנין בשיחה עם ערן גפן בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

כבר לא רק פרסומות וסלבס: איך נראה תפקיד סמנכ"ל השיווק בעולם החדש ובמלחמה

בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, בהנחיית ערן גפן, שוחחו יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, ונדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על, על מקומם של אנשי השיווק בארגונים כיום • חנין: "שיווק אינו רק פרסום, זה נמצא בכל צומת קריטית שחברה נמצאת בו"

שירה ספיר 14.07.2024
נדב חנין, סמנכ''ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, בכנס MAD HEAD / צילום: כדיה לוי

"ב-7 באוקטובר אל על נכנסה לממ"ד כחברה פרטית, אבל יצאה ממנו כחברה לאומית"

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק, הדיגיטל והתקשורת של אל על, סיפר בכנס MAD HEAD של גלובס כי "כשהתחילה המלחמה התחלנו לעבוד בנוהל חירום, הקמנו חמ"ל וקיבלנו 60 אלף שיחות ביום" • לדבריו, "אנחנו מבינים היום שלהיות ישראלי שמייצג את ישראל בחו"ל זה לא רק להיות אינדיבידואל, זה בעצם ישראל נגד העולם"

מיטל וייזברג 14.07.2024
נדב חנין, סמנכ''ל שיווק ודיגיטל, אל על / צילום: תמר מצפי

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על: "חוויית השירות בטרמינל תשתנה"

בחברת התעופה הישראלית אל על בחרו לספר סיפור חדש של המותג, באמצעות שפה דיגיטלית חדשנית, אבל איך מתחילים בכלל דבר כזה? ? וגם, איך תיראה חוויית הטיסה בשילוב טכנולוגיות AI?

שירה ספיר 19.07.2023
ועידת MAD של גלובס / צילום: תמר מצפי

כנס MAD: מתחברים למהפכה הבאה

מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD בסטוקו בתל אביב • כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל עברו סדנאות מקצועיות ומעשיות בנושא הבינה המלאכותית היוצרת

גלובס 18.07.2023