תעשייה הקרמיקה הישראלית הייתה תעשייה מפוארת שצמחה בשנות השלושים, הגיעה לשיאה בשנות החמישים אך התרסקה בסוף שנות האלפיים • בשנים האחרונות עולה עניין מחודש בכלי הפורצלן שמסמלים את תור הזהב הישראלי ששווים הרבה מאוד כסף • אז מאיפה מגיע כל ההייפ?
תחת הבעלות החדשה, החברה מרחיבה את רשת החנויות, מחזירה לפעילות את המותג רדד ומתרחבת לקטגוריות נוספות ■ המנכ"ל ישראל מאיו: "קיבלנו חברה במצב ירוד, ולמרות זאת אנו מצפים לסיים את השנה ברווח"
זאת אחרי 4 שנים בתפקיד ■ יוחלף ע"י רביב ברוקמאייר, לשעבר מנכ"ל הום סנטר
זכיינים של הרשתות כפר השעשועים, ששת וד"ר בייבי בקריית-שמונה ובנס-ציונה נקלעו לקשיים כספיים ■ לפני כחודש קרס גם הזכיין המרכזי של כפר השעשועים
מסיכום 2011 עולה כי מכירות הרשתות ורדינון ונעמן עלו, ומכירות רשת ששת צנחו
מאיו מנהל מגעים לרכישת מניות ב"בי קמעונאות", זרוע הקמעונאות של דודי ויסמן ושרגא בירן, המחזיקה בחברת כלי הבית נעמן שאותה ייסד וניהל בעבר
מכירות הרשת ב-2010 ירדו ב-3% ל-62.73 מיליון שקל ■ לפני חודשים אחדים חנכה פוקס את "פוקס הום", שהגבירה את התחרות בענף פעילותה של ורדינון
אבי כץ ורונן לוי משלימים מכירה הדרגתית של כלל מניותיהם בבי קמעונאות לרבוע כחול ■ בי קמעונאות מחזיקה בנעמן פורצלן, ורדינון, ששת, כפר השעשועים, הכול בדולר וד"ר בייבי
שוק כלי הבית במונחי ריטייל עומד על כמיליארד שקל בשנה ■ ההערכות בשוק הן כי פוקס תכניס פורמט חדש ותידרש להשקעה של 20 מיליון שקל ■ מנכ"ל המשביר לצרכן: "כניסתה של פוקס תגדיל את השוק"
ישראל במלחמהקרמיקהתרבות 6 הערות