סופר פארם

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר

שירות גלובס 22.09.2016

נשבר השיא: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה 17 שבועות ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר היא של סופר-פארם, פעם שנייה ברציפות ■ הקמפיין של "משיח" לסלקום TV הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם 1.5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2016

פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2016

סופר-פארם מרחיבה את הריקול בגרנולה של "לייף"

זאת בשל חשש להימצאות חרקי מזון במוצר, בהמשך להודעה קודמת מתחילת החודש ■ בחברה מדגישים כי לא מדובר בסכנה בריאותית

מיכל רז-חיימוביץ' 31.08.2016
אדם פרידלר ואוהד סנדלר / צילום: איל יצהר

"המחירים ברשתות הפארם הגיעו לאבסורד"

אדם פרידלר ואוהד סנדלר השיקו השבוע את רשת הפארם המוזלת גוד פארם ■ בראיון ל-G הם מספרים על לחצים שכבר מופעלים על הספקים שלהם

הדס מגן 20.08.2016
קווי לילה / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות המדוברות בחודש יולי: קמפיין "קווי לילה" בראש

עוברים לאינסטגרם: יותר ויותר קמפיינים מתבססים על הרשתות החברתיות, במיוחד בתקופת החופש הגדול ■ קמפיינים הפונים לנוער כמעט לא השתמשו במדיה מסורתית

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2016

סופר-פארם: ריקול לגרנולה LIFE מחשש להימצאות עש המזון

ההחלטה התקבלה לאחר 4 תלונות שהתקבלו מלקוחות ■ בסופר-פארם מדגישים כי בבדיקות מדגמיות שנערכו לא התגלו ממצאים דומים, אך הוחלט על הסרת המוצר מהמדפים עד להשלמת הבדיקה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.08.2016

אושר: הקלות ברגולציה על יבוא תמרוקים לעידוד יבוא מקביל

בנוסף, אושרה תוכנית האוצר לחייב את רשתות הפארם להציג מחירים באינטרנט ■ צעדים אלה צפויים להביא להפחתת הריכוזיות בשוק התמרוקים ולהפחתת הריכוזיות של רשתות הפארם

אילנית חיות 09.08.2016

מדד הפרסומות של יו-טיוב ביוני: התעוזה של שטראוס משתלמת

מדד יו-טיוב לחודש יוני: שטראוס כובשת את שלושת המקומות הראשונים, המהלך של סופר-פארם עם הביוטריות זוכה להצלחה, ומזכירתו של שוקה שוברת גם את האינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2016
דפנה בסטר. מהלך אסטרטגי / צילום: רובי קסטרו

אחרי עשור: הפקת ביוטי סיטי עוברת מפרומרקט לסופר פוש

תקציב הפרויקט יצא למכרז לאחר שבסופר-פארם התחלף מנכ"ל ■ פרומרקט הייתה שותפה לגיבוש הקונספט מתחילת דרכו, ומאז הופקדה על הביצוע וההפקה אוטומטית מדי שנה

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2016

סופר-פארם: צמיחה של 6% במכירות בישראל ל-4.5 מיליארד שקל

מסכמים שנה: "ללא המותג לייף, לרשת אין יכולת להתקיים בתחרות הנוכחית" ■ הרשת ממשיכה להתרחב בפולין, שאחראית לשליש מהרווח

אילנית חיות 14.02.2016

סופר-פארם: ריקול למוצצים מסוג "מוצציק" וכפיות BABY LIFE

הסיבה: אי-התאמה לדרישות התקן הישראלי הרשמי ■ צרכנים שרכשו מוצרים אלה  מתבקשים להשיבם ולקבל בתמורתם החזר כספי או להחליפם

מיכל רז-חיימוביץ' 21.01.2016

דירוג המפרסמים 2015: סופר-פארם המפרסמת הגדולה בישראל

ענקיות המזון, התקשורת והקמעונאות קיצצו תקציבים בשל חוסר הוודאות לגבי השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחומם ■ אחרי שחוק המע"מ אפס ירד משולחן - שוק הדיור נכנס חזק לרשימת המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2016
ליאור רייטבלט / צילום: סופר-פארם

אחרי 28 שנה: ליאור רייטבלט נפרד מרשת סופר-פארם

ליאון קופלר, בעל המניות העיקרי ברשת סופר-פארם, יחזור כעת לתפקיד יושב-הראש אותו מילא עד לפני שנתיים

שירות גלובס 24.11.2015

לקוחות לייף סטייל של סופר-פארם יקבלו גם הנחות בגולף ובסטימצקי

מדובר בשיתוף-פעולה קבוע, כשבמקביל מועדוני הלקוחות של גולף וסטימצקי ממשיכים לפעול בנפרד

אפרת אהרוני ומיכל רז-חיימוביץ' 16.11.2015

   2345678910111213141516   

   נמצאו 369 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 24