מסרבת לחתום על הצו ובו סעיף שלפיו כל חברה תשלם עד 80 שקל עבור כל יולדת בבית-החולים שתיתן ליילוד תמ"ל שלה ■ השחקנים בענף מעריכים כי הצו יעלה את היקף התשלומים שלהם לבתי-החולים ■ מטרנה: "לא סירבנו לחתום. תומכים בצו"
"משרד הבריאות אינו מתנגד למבצעים של חברות תחליפי החלב ברשתות השיווק"
המכתב בא בעקבות הקמפיין של סימילאק, המזמין הורים להחזיר אריזות ריקות של תחליפי חלב מכל סוג ולקבל בתמורה אריזה של תחליף החלב סימילאק קומפורט
מזמינה את הצרכנים להחזיר לנקודות מכירה אריזות ריקות של פורמולות מזון מכל סוג של כל חברה, בשלב 1 ו-2 - ולקבל אריזה בגודל מלא של סימילאק "קומפורט"
"מטרנה קומפורט אקסטרה קר" יתחרה במוצרים דומים של סימילאק ונוטרילון
לפי המכרז, בבתי-החולים תינתן ליולדות אפשרות בחירה בין שתי פורמולות ■ בסל השני במכרז זכתה מטרנה, ובסל השלישי זכתה חברת טבע יצרנית נוטרילון
בתום המכרז תקבלנה היולדות בישראל את זכות הבחירה בין שני תחליפי חלב במהלך שהותן במחלקות היולדות בבתי-החולים
ברמת השיווק, אם אתם מפרסמים מוצר סלולרי, למה לעשות את זה בטלוויזיה? זה אולי משתלם למשרד הפרסום שלכם, אבל לבטח לא לכם
הממונה על ההגבלים הוציא מכתבי שימוע ל-4 משווקי מזון לתינוקות, וזאת בטרם יקבע כי הם מהווים קבוצת ריכוז ■ המכתב נשלח לפרומדיקו, יבואנית סימילאק; למטרנה של אסם-נסטלה; למדיצ'י, משווקת אופטימיל; ולטבע, משווקת נוטרילון
שתי השחקניות שולטות בשוק תחליפי החלב, שנאמד ביותר מ-700 מיליון שקל בשנה ■ טרם נמסרה הודעה רשמית בעניין
במהלך ינואר צפוי לצאת לדרך מכרז בנושא, שיהיה פתוח לכל השחקניות הפועלות בענף - מטרנה, סימילאק, נוטרילון ואופטימיל
חוזר משרד הבריאות, שלפי בתי-החולים יחויבו לאפשר ליולדות לבחור מבין שני תחליפי חלב, מטלטל את היצרניות ואת בתי-החולים ■ "גלובס" אוסף את התגובות
בסימיליאק טוענים כי הפורמולה הוכחה מדעית ■ מחיר המוצר יקר ממוצרי "אדוונס"
ב-2011 עמד תקציב הפרסום של סימילאק על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון
פנייה נעשתה גם למשרד יהושע TBWA, אולם המשרד סירב ■ היקף הפרסום של סימילאק ב-2011 עמד על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון
בניופאן החלו בסבב פגישות עם משרדים, ובטמבור ובסימילאק עומדים לצאת למכרז
אבוטאיסוף מוצרים (ריקול)תביעות דיבהטבעמוצרים לתינוקותמשרד הבריאותסלמונלהתחליפי חלב