עוגת הפרסום אומנם קטנה אך בשיעור פחות דרמטי מהצפי הקודר • נתוני יפעת בקרת פרסום לעוגת הפרסום מראים כי אפילו השנה הצליחה הטלוויזיה לגדול בהיקפיה, וכעת היא והדיגיטל מהווים 82% מעוגת הפרסום • העיתונות, הרדיו ושילוט החוצות מתרסקים
עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"
בימים אלה מחליף מותג הביטוח 9 מיליון את הקו הפרסומי הוותיק בכיכובה של שני כהן, בקו חדש בכיכובו של אודי כגן • שניים מהאנשים שמאחורי השינוי, יגאל שמיר ומרב קליפר-פרץ, מספרים על עדכון שם המותג ל-9 ועל המוצר הדיגיטלי שמאחורי התהליך הדרמטי
דגן הצטרף לצוות וואלה לפני שמונה שנים, במהלכן שימש במגוון תפקידי עריכה בכירים, בשיאם עמד בראש מערכת החדשות ולאחר מכן מונה לעורך הראשי של האתר
יו"ר פורום הערים החרדיות מבקש כי המדינה תנמק מדוע תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם מוקצים באופן שוויוני בהתאם לחלקו היחסי של כל אחד מהמגזרים תוך בחירת המדיה האפקטיבית והרלוונטית למגזר • "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי מביא לפערים קשים של מידע לציבור זה אשר מובילים אף לסיכון חייו"
אומנם בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עדיין מככבות הפרסומות של משרד הבריאות וביטוח ישיר, אך השבוע הצטרפו אליהן כמה פרסומות חדשות • במבה אסם יצאה עם פרזנטור חדש, ובשירותי בריאות כללית רעננו את הקו המוכר
בהסתכלות שנתית, כל העיתונים היומיים רשמו ירידות משמעותיות של 18%-38% בממוצע, למעט גלובס שירד ב-2% בלבד • שיעור ההאזנה הממוצע השנתי לרדיו ירד בכ-10% • המהפך הושלם: מבחינת ההאזנה לערוצי האקטואליה, גל"צ מאבדת את ההובלה לטובת כאן רשת ב'
הכניסה של אפל לתחום לא תכלול קמפיין עצמאי או הצהרה בסגנון "אפל-פיי עכשיו בישראל", אלא קמפיין באמצעות הבנקים וכרטיסי האשראי שמשתפים פעולה עם החברה
התקלה בשירותי פרטנר TV גררה תגובות של לקוחות זועמים בדף הפייסבוק של החברה • בפרטנר, שמחקו חלק מהתגובות, טוענים כי המתחרים מנצלים את המצב • האם האופן שבו נוהל המשבר ישפיע על המותג?
בחודשים האחרונים, כשמבקשים מאנשי פרסום להגדיר את מה שקורה לחברות מהתחום שלהם בבורסה, הם משתמשים במונח "כל מטאטא יורה" • לכן, אין פלא שכל מי שיש לו יד ורגל בתחום (גם אם לא ברור שיש לו מוצר), מבקש להנפיק
בימים הקרובים יוגשו לשר התקשורת מסקנות ועדת פולקמן • לגלובס נודע כי הדוח צפוי לכלול המלצות מרחיקות לכת הנוגעות להפחתת רגולציה • עוד צפויה הוועדה להמליץ על הרמת רשות תקשורת אחת, מעין "ברית המועצות" שתאחד את הפיקוח שמנהלות בנפרד מועצת הכבלים והלוויין והרשות השנייה
עמרוסי הודיעה כבר לפני ימים אחדים על פרידה מהעיתון, אבל כעת היא מפרסמת את הרקע לכך • בתגובה לטענה כאילו הוצע לה תפקיד אחר, אמרה עמרוסי: "לא הוצע לי בשום שלב תפקיד אחר. ספרו לי עוד על מצבן של נשים בקורונה"
לפני שמונה לעורך הראשי של האתר, קיפניס ערך את גיליון העסקים של "מעריב" • מינויו אמור היה להיות חלק משדרוג שהתכוונו לעשות באתר מבחינה טכנית ואנושית, לאחר שנרכש ע"י חברת יו קלע • קיפניס: "נגמר ברוח טובה ובהבנה מלאה"
לפי התקנות, בהפקות מקור קנויות קיימת חובה על התאגיד לדאוג כי 75% מהמשתתפים בהפקה יהיו תושבי ישראל • כעת טוען ארגון אקט כי בניגוד לדיווחי התאגיד - בהפקת הסדרה "טהרן" לקחו חלק בעיקר אנשי צוות יוונים • כאן: "התאגיד מקפיד וימשיך להקפיד על קיום החוק בכל הפקותיו"
העסקה שבמסגרתה תחזיק דיסקברי 21% ממניות רשת 13 ותזרים 50 מיליון שקל, לצד הזרמה זהה של בעל השליטה, מעלה מספר שאלות • מה מרוויח כל צד, ומה תיתן לרשת הפרידה מאנדמול?
וגם: מסעדה של אסף גרניט צפויה להיפתח במלון גלי כנרת בטבריה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13