על התקציב התמודדו גם גליקמן, פובליסיס, LEAD, שטרית, ליאו ברנט ודרורי-שלומי ■ מתחילת השנה השקיעה האוניברסיטה בפרסום כ-560 אלף דולר
על התקציב מתמודדים פוגל-אוגילבי, y&r ודובצקי-זקס-אוברוצקי, המטפל בו כיום ■ מתחילת השנה הושקעו במותג קאדילק כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון
רשת שילב משקיעה בפרסום כמיליון דולר בשנה במחירים ריאליים
ב-2012 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ פוגל-אוגליבי, המטפל בתקציב כיום, לא יתמודד במכרז
בשנים 2010-2011 פרסמה רשת הדיור המוגן בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון ■ ברשת מכחישים כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון
היקף הפרסום השנתי של רשת האופנה: כ-10 מיליון שקל במחירים ריאליים
תקציב הפרסום של רשת השיווק של המשביר יעמוד על 10 מיליון שקל בשנה
פרח, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב ב-JWT ישראל, יחליף בתפקיד את עדנה מאור
הודיעה על רצונה לעזוב בסוף השנה, בתום קדנציה של 3 שנים במשרד הפרסום
היקף התקציב של חברת התרופות מוערך ב-5 מיליון שקל במחירי מחירון
התקציב עמד ב-2011 על 2.6 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הפרסום של סודה סטרים בישראל צפוי לעמוד על 2 מיליון דולר
התקציב יצא באחרונה למכרז, לאחר 13 שנה שבהן הוא טופל בבאומן-בר-ריבנאי
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל ■ מדובר במכרז שזכה לביקורת חריפה בענף הפרסום, לאחר שהתברר כי מכללת אפקה איפשרה ל-23 משרדים לקחת בו חלק
תקציב הפרסום של רשת ספורט ורטהיימר טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שנהב ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון
עד כה נפגשה הנהלת מירס עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של מירס על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון