לפי החברה, המהלך יאפשר לה לתת מענה "במקרה שבו תתעכב החזרה לייצור סדיר של כלל ספקיה בסין", וכן "לצמצם את ההשפעה השלילית האפשרית על פעילות החברה בעתיד"
במסגרת העסקה רוכשת לאומי פרטנרס 10% ממניות ריטיילורס, החברה-הבת של פוקס, לפי שווי של יותר מ-650 מיליון שקל • פוקס תשמור על השליטה בניהול ותמנה את רוב חברי הדירקטוריון, כולל היו"ר, וללאומי פרטנרס תהיה זכות וטו במספר החלטות מצומצם
קבוצת קמעונאות האופנה שבשליטת הראל ויזל חתמה על הסכמים שיאפשרו לה להיות הזכיינית של מותג הספורט נייקי בכ-14 מדינות באירופה ולהקים בהן עשרות חנויות • היקף ההשקעה הכולל של הקבוצה בפעילות זו מוערך בכ-110 מיליון שקל בשלוש השנים הראשונות
קבוצת האופנה תקים רשת חדשה בשם "Just Sport" שתתחרה בשחקניות הוותיקות בענף כמו מגה ספורט • זוהי הפעם הראשונה זה שנים שקבוצת פוקס מפתחת רשת עצמאית משלה
החברה-הבת ריטיילורס מחזיקה בזיכיון להפעלת המותג נייקי בישראל ובקנדה והמותג פוט לוקר בישראל • ללאומי תוענק אופציה לרכישת 10% נוספים בתוך ארבע שנים, לפי שווי של 750 מיליון שקל לפחות
קבוצת האופנה סיימה את הרבעון השלישי ברווח של 116 מיליון שקל, עיקרו בגין מעבר להחזקת שליטה באמריקן איגל • דיווחה על עלייה בפעילות במותגים החדשים ושיפור בפעילות אתר טרמינל איקס ומועדון כרטיס האשראי • מניית פוקס קרובה לשיא ומשקפת לה שווי של כ-2 מיליארד שקל
רשת המוצרים לבית מקבוצת פוקס יוצאת לדרך עצמאית, בנוסף למכירות באתר הסחר המקוון טרמינל איקס • פוקס הום מונה פריסה של 81 סניפים בפריסה ארצית
החיבור בין טכנולוגיה מעולמות האבטחה לעולם הקמעונאות הוליד סטארט-אפ מסקרן, שהקימו אבי נאור (ממייסדי אמדוקס) ואייל פישר, לשעבר מפקד מרכז הסייבר ב-8200 • נאור: "בחנויות הפיזיות לא מכירים את ההיסטוריה של הלקוחות שנכנסים אליהן, ולכן לא מציעים שירות מותאם"
הקבוצה בראשות הראל ויזל צפויה לבצע את המהלך באמצעות חברת ריטיילורס, המפעילה כבר היום רשת חנויות תחת המותג נייקי בישראל ובקנדה ורשת חנויות תחת המותג Foot Locker בישראל
לטענת קבוצת פוקס, חברת הקניון מפרה את הסכמי השכירות עמה, מכוחם עליה להעניק לחברות בקבוצה השוכרות שטחים בקניון תנאים מסחריים מיטיבים, ובהם הנחה בדמי ניהול בשיעור זהה להנחה הכי גבוהה שהיא מעניקה לשוכרים אחרים בקניון • TLV בתגובה: "התביעה שקרית מיסודה"
החיבור עם נייקי עולה מדרגה: פוקס תקים חנות דגל של ענקית הספורט בשטח של 3,000 מ"ר בטורונטו • מדובר בחנות הגדולה ביותר שתפעיל פוקס, והיקף המכירות בה צפוי לעמוד על 20 מיליון דולר בשנה • בשנים האחרונות, על רקע המשבר בענף האופנה, מחזקת הרשת את אחיזתה בעולם הספורט
פוקס, קסטרו וגולף העמיקו את ההנחות בחצי הראשון של 2019, וכעת הן מדווחות על ירידה בשיעור הרווח הגולמי • מנכ"ל גולף ברוקמאייר: "הקמעונאים מגיבים לתחרות. הם משפרים כל הזמן את הצעת הערך, לכן רואים שההנחות השנה עלו כיתה" • היועץ הכלכלי בן שחר: "הרשתות יורות לכל הכיוונים, ללא אסטרטגיה" • הצרכן הישראלי חוגג, אבל מישהו יצטרך לשלם את המחיר
זאת לעומת רווח של 41.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד • ההכנסות ברבעון עלו ל-647 מיליון שקל, לעומת 432 מיליון שקל ברבעון המקביל
במסגרת ההסכם הוענקה לפוקס אופציה לפיה יוקצו לחברה מניות בפרישיאייט, אשר יהוו לאחר ההקצאה 20% מהמניות של הסטארט-אפ לפי שווי חברה של 15.5 מיליון דולר לפני הכסף
לפני כחמש שנים רכשה פוקס 50% ממניות רשת האופנה יאנגה, שמונה כיום 33 סניפים • עם השלמת העסקה כעת קבוצת פוקס תחזיק בכ-80% ממניות יאנגה, ושותפה ניר הורוביץ יישאר עם 20% מהמניות • העסקה משקפת שווי של 44 מיליון שקל לרשת יאנגה
האינדיקטור המוביל בניתוח פיננסי של קמעונאים הוא השינוי במכירות החנויות הזהות - אלה שפעלו תקופה מלאה גם בשנה שעברה • כשמביטים בפרמטר הזה בדוחות של קסטרו, התמונה מטרידה
פוט לוקר (Foot Locker)אופנהדוחות כספייםהראל ויזלטרמינל Xנייקיקמעונאותקסטרוריטיילורסרשתות אופנה