ההכנסות גדלו ב-8.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד לשיא רבעוני של כ-11.2 מיליון שקל ■ הרווח הנקי עלה ב-48% לשיא של כ-1.1 מיליון שקל ■ צופה בהמשך השנה עלייה בפעילות בתחום התוכן הסלולרי
2009 היתה שנת המדיה החברתית בענף האינטראקטיב בארץ, וקמפיינים רבים התבססו על פעילות באתרים כגון פייסבוק, YouTube וטוויטר ■ "גלובס" בוחר את המהלכים הפרסומיים שהטריפו את הרשת הישראלית
במסגרת המהלך יופיעו הפורומים של תפוז באתר Mako במיתוג משותף, והפורומים הרשמיים של תוכניות קשת, ערוץ ביפ וערוץ המוזיקה יאוחדו עם הפורומים הפעילים בתפוז
זאת כשנה אחת בלבד לאחר שהושקה ■ ספורט5: "החלפנו את מפעיל הרשת החברתית שלנו לתפוז. תכנים ראשונים כבר מופיעים בדף הבית של אתר ערוץ הספורט, ונעלה עוד תכני גולשים רבים בקרוב"
הקמפיין, בהפקה עצמית של אתר Flix, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט תחת הסיסמה "לפני שאתה סוגר, תפתח תפוז" ■ סמנכ"ל השיווק, איתי טרייסטר: "40% מהגולשים בארץ אינם גולשים בפורומים כלל"
ההכנסות מ-BlogTV נאמדו ב-291 אלף שקל בלבד - ירידה של 8.4% בהשוואה לרבעון הראשון ב-2009
(עדכון) - היום בצהריים לא ניתן היה להיכנס לאתרים אלה במשך יותר משעה ■ מהחברה נמסר כי תקלת התקשורת נפתרה - וכעת ניתן לגלוש לאתרים
עם 12 מיליון צפיות וידיאו בחודש ומפרסמים שמעלים קמפיינים ייחודיים, אתר הווידיאו Flix של תפוז רוצה להיות ה-YouTube הישראלי - אבל לדן חן, מנכ"ל תפוז, יש לא מעט משוכות בדרך
במסגרת המהלך יוזמנו הגולשים להעלות למיניסייט באתר FLIX סרטוני וידאו בהם הם מבצעים פעולות ב"מגה מהירות" הסרטונים ידורגו ע"י הגולשים, ויוצר הסרטון שיקבל את מרבית הקולות יזכה ב-50 אלף שקל
מדובר בערוץ מיוחד שיוקדש לתכנים המשודרים ב"גלובס T.V" בנושאי כלכלה, פיננסים, שוק ההון, נדל"ן, צרכנות פיננסית, שיווק ופרסום, היי-טק, תקשורת ועוד
תפוז, הבעלים של Flix, מתכנן ליצור מודל עסקי שיאפשר לערוצי הטלוויזיה לייצר הכנסות מפרסום באתר הפנימי ב-Flix זאת - בדומה לשיתופי-הפעולה בין וואלה ו-yes, ערוץ 10 ואתר נענע10 ובאתרי הבית של קשת ורשת