צמיחת המכירות מידרדרת, ההכנסות מצויות תחת לחץ, ובעלי המניות מתחילים לאבד סבלנות על רקע השינוי בטעמי הצרכנים ■ האם המנכ"ל מוכתאר קנט יצליח לסייע לחברה לשנות את גורלה?
קוקה-קולה חתמה על חוזה ל-4 שנים כספונסרית המשקאות הקלים החדשה של ליגת הכדורגל האמריקאית - אחרי קרוב ל-20 שזו שיתפה פעולה עם פפסי
קוקה-קולה תהיה נותנת החסות המרכזית לטקס שייערך ב-22 בפברואר
במבחן של כוונות הקנייה, כלומר עד כמה הפרסומת הניעה את הצרכן לרצון לקנות את המותג, דורגה מקדונלד'ס במקום הראשון
תשיק בקרוב 2,000 מכונות חדשניות במטרה לנסות לנגוס בנתח של קוקה-קולה
לפי מחקר של IEG, פפסי הוציאה 355 מיליון דולר ב-2013 על פרסום באמצעות הספורט האמריקאי ■ כמה בזבזה תעשיית הרכב על חסויות?
מחקר של סוכנות דירוג האשראי מודי'ס קובע כי האירוע צפוי לתרום רק 0.4% של גידול לתמ"ג הברזילאי ב-10 שנים
כדי לבלום צניחה במכירות הקטגוריה, ענקיות המשקאות הקלים משתפות פעולה עם חברות ביוטכנולוגיה במטרה לפתח משקאות דלי-סוכר שיספקו גם טעם טוב
המהלך הוא חלק מניסיון לספק למותג לוק עדכני יותר ולרענן את הנראות על המדף
החברה גם לקחה חסות על המופע המרכזי במחצית המשחק, שם היא תציג את הפרזנטורית החדשה ביונסה
יצרנית המשקאות Anheuser Busch צפויה להיות המפרסמת הגדולה באירוע ■ עלות ספוט של 30 שניות: כ-3.8 מיליון דולר
צפויה להופיע בין היתר במודעות פרינט ובקמפיין טלוויזיה שיעלה בתחילת 2013
דיווח: מותג פפסי יחליף את ברידג'סטון כ"ספונסר חסות המחצית" של ליגת ה-NFL במשחק הסופרבול למשך ארבע השנים הבאות; כמה זה יעלה?
תאגיד המשקאות הוציא 345 מיליון דולר על פרסום בספורט ב-2011, אחריו קוקה קולה עם 270 מיליון ד'; 86 חברות פרסמו בהיקפים של 15 מיליון ד' ומעלה
רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן
בעקבות הודעת ה-FDA כי אחד החומרים במשקה הקולה הפופולרי עלול לגרום לסרטן, החליטו קוקה-קולה ופפסי לערוך שינויים במתכונים הסודיים שלהן
דניאל בירנבאוםטמפוטסלהיפאורה תבורימשקאות קליםסודהסטריםסוכרפחיותפפסיקוקוקה קולה