קוסמטיקה

כתבות אחרונות

 

הונגריה: "שוק קטן ורווי מתחרים, אך פוטנציאלי בטווח הארוך"

למרות הצפי לצמיחה שלילית של 6% הונגריה עדיין מהווה יעד אטרקטיבי לפעילות של חברות ישראליות ■ בעיקר בשל ההתאוששות המאסיבית הצפויה בין השנים 2010-2013, שתקפיץ את היקפי היבוא של המדינה ב-50%, ל-140 מיליארד דולר

ספיר פרץ 22.06.2009

חברת טעם-טבע אלטמן תפיץ את מוצרי טריט ליין של ד"ר קרבלניק

תפיץ את סדרת מוצרי הטיפוח הרפואי של ד"ר קרבלניק בכ-70 נקודות מכירה של בתי טבע ובתי-מרקחת ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בכחצי מיליון שקל

שירות גלובס‏ 18.06.2009

על דולפינים וארנבות: "גלובס" מציג מורה נבוכים לסימנים הירוקים על מוצרים

חברות מוצרי צריכה רבות, בעיקר בתחום הקוסמטיקה, מטביעות על האריזות סמלים שונים ומשונים המתייחסים לנושאים סביבתיים-חברתיים ■ עם זאת, ברוב המקרים סימון המוצרים נעשה ללא פיקוח או בקרה ראויים

מיכל רז-חיימוביץ' 04.06.2009

ירידה של 21% במכירות קרליין ברבעון ל-18 מיליון דולר

זאת לעומת הרבעון המקביל ב-2008 ■ קרליין, מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, עומדת בימים אלה למכירה ע"י החברה האם פריגו ישראל, שמעוניינת להתמקד בעסקי הליבה שלה - תחום הבריאות

שירי חביב-ולדהורן 12.05.2009

סופית: יוני שסטוביץ רוכש את חלקו של אחיו מיקי בחברה ב-25 מיליון דולר

האחים קיימו בימים האחרונים התמחרות ; העסקה משקפת לחברה שווי של 50 מיליון דולר, בניכוי החובות הקיימים ; יוני שסטוביץ מכחיש בתגובה את העסקה: "היום סוכם שאני מנהל את העסק, אך אין שום שינוי בבעלות"

אילנית חיות 07.05.2009

יבואנית סולגאר רוכשת את חברת הקוסמטיקה פבוניה ב-6 מיליון שקל

חברת אמברוזיה סופהרב רוכשת את חברת הקוסמטיקה פבוניה ישראל מידי שוקי מדנס (90%) ושותפים נוספים ; פבוניה הוא מותג קוסמטיקה פרא-רפואי אמריקאי הכולל 100 מוצרי טיפוח המבוססים על תמציות צמחים אורגניות

‎‎אילנית חיות ‏‏ 05.05.2009

גיל אונגר: "הרווח הגולמי של רשתות הפארם נמוך מזה של רשתות המזון"

יו"ר ניו-פארם אמר את הדברים היום בכנס התמרוקים של התאחדות התעשיינים ; לדבריו: "מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, ואני, שהייתי מנכ"ל רבוע כחול, נכשלנו כישלון חרוץ בניסיון למכור קוסמטיקה ברשתות המזון"

אילנית חיות 03.05.2009

עקב המיתון: משווקי מוצרי הצריכה והיופי בארה"ב קיצצו בהוצאות הפרסום ברבעון הרביעי

ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק ; קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום

אדוורטייזינג אייג' 13.04.2009

מנכ"ל המשביר לצרכן, אסף בן-דב: "אנחנו מוכנים לתחרות עם GAP ו-H&M"

בראיון ל"גלובס", בן-דב מצהיר כי הוא מוכן למלחמה מול רשתות האופנה הבינל' שעתידות להיכנס לישראל, לא מפחד מקפיצת המדרגה שעשה השוק בהנחות לצרכן - ומצהיר: "התחרות היא האוויר מתחת לכנפיים שלנו"

אילנית חיות 02.04.2009

מנכ"ל אלפא קוסמטיקס: "ספקים בינלאומיים עוצרים מכירות ולא מספקים סחורה"

להערכת רונן שמיר, העמקת המבצעים בשוק הקוסמטיקה תביא לרמת מחירים לא רווחית, שעשויה להביא את אחת הרשתות להפסדים משמעותיים ; "בזירת מוצרי הצריכה מתחילים לחוש ירידה במכירות בשל התחרות האגרסיבית"

אילנית חיות 25.11.2008

מרטינה סובוקולבסקה תוביל קמפיין ל"ג'ייד" תמורת סכום מדווח של 100 אלף דולר

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יכלול טלוויזיה ופרינט בהשקעה של 1.5 מיליון דולר

שירות גלובס 17.11.2008

מותגי איב סאן לורן עשויים לעבור משסטוביץ ללוריאל ישראל

המהלך צפוי להתבצע בעקבות רכישת המותגים ע"י לוריאל העולמית ; שסטוביץ: אין החלטה לגבי שינוי פעילות המותג בישראל

אילנית חיות 28.10.2008

   123456789101112131415   

   נמצאו 236 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 15