הרקע למקרה אינו ברור ■ כמה נוסעים נפצעו וסובלים מכוויות בפנים, אחרים נפגעו בעת שנמלטו מהקרון
בתערוכת התחבורה הציבורית במונטריאול הציגה אלסטום, שאחראית בין השאר גם לתחזוקת הרכבת הקלה בירושלים, מספר טכנולוגיות שצפויות להשתלב בקרוב במערכות הרכבות התחתיות - מחיישנים, מסכי טאצ' וחיבור לרשתות החברתיות ועד מערכת להפחתת צפיפות בקרונות
צעיר מעד ונפל בין מסילות הרכבת התחתית בניו-יורק - וניצל ברגע האחרון באופן בלתי צפוי: עובר אורח זינק ושלף אותו מהבוץ כשהוא מחוסר הכרה, שניות לפני שהגיעה הרכבת
כלי תקשורת מקומיים דיווחו על שני פיצוצים שאירעו ברכבת התחתית, שבעקבותם נסגרו 3 תחנות ■ יותר מ-20 בני אדם נפצעו ■ לפי סוכנות אינטרפקס, בפיצוצים היו מעורבים מטעני נפץ שהיו עמוסים במסמרים
תאמינו או לא, אבל התכניות לכריית קו הרכבת התחתית של השדרה ה-2 במנהטן, החלו בשנת 1919, כאשר הבנייה בשטח החלה רק ב-1972 ■ כעת אם לא יהיו עוד בעיות, הקו החדש יפתח לרווחת התושבים בינואר 2017
עיריית ניו-יורק העניקה לאחרונה אישור לבניית ה-Lowline - פארק ציבורי תת-קרקעי גדול בשטח של יותר מ-5.5 דונם שעתיד להפוך לאטרקציה חדשה עבור תושבי מנהטן ותיירים
מערכת המעליות Multi שעשויה להתווסף לרכבת התחתית של לונדון תוכל לשאת 50% יותר נוסעים ולספק מעלית פנויה לכל נוסע ב-15 עד 30 שניות ■ צפו בווידאו והבינו כיצד זה עתיד לעבוד
מערך משולב של רכבת תחתית וקלה בסגנון ברלין? איזה ספין מדהים ומשעשע
בהמבורג הזיזו אגם כדי לבנות קו רכבת תחתית, ובנו אותו בזמן - לפני 110 שנה. ואצלנו?
בלי מדינת תל-אביב, עולם חפור, יורדים מהרכב והמבחן המשפטי: הרכבת הקלה יצאה לדרך
איפה הולכים יותר ברגל, איפה המונים מדוושים באופניים, ומה הפופולריות של התחבורה הציבורית? ■ דוגמה: קווי רכבת תחתית באורך של 240 קילומטרים נחפרו בבייג'ין מאז 2008; מאות קווי אוטובוס חדשים התווספו לרשת הקווים
לפני 150 שנה נפתחה הרכבת התחתית הראשונה - הטיוב של לונדון ■ מאז קמו 116 רכבות נוספות ברחבי העולם ■ איפה נמצאת הרכבת הטובה ביותר, מה עושות חברות הפרסום כדי לנצל את השטח הכי אפקטיבי שיש ואיך נלחמים היפנים בהתאבדויות
בין צ'ארלס דיקנס לטוני בלייר, בין ג'ק המרטש לברוקרים של הסיטי, בין שרלוק הולמס ללד זפלין ובעיקר בין התחבורה הציבורית הבריטית למקבילתה הישראלית. לרגל חגיגות ה-150 לרכבת התחתית של לונדון, דרור פויר בילה יום בתחתית
הדרך לשם תדרוש עשרות מיליארדי שקלים; מעל 12 מיליארד שקל כבר הוקצו ■ צפו במפה המלאה: כיצד ייראה מטרופולין תל-אביב עוד 13 שנה?
התקדמות במו"מ בין העירייה למדינה על הפיכת הקו הירוק של הרכבת הקלה בקרליבך-אבן גבירול לתחתית, בהתאם לדרישת ראש העירייה חולדאי ■ עלות התשתית נאמדת בכ-2 מיליארד שקל
בגיל 35 מצאה עצמה גלית אסף שנהר, ממלאת מקום מנכ"ל נת"ע, מנהלת את פרויקט התשתיות המורכב ביותר שנעשה בישראל - הקמת הרכבת הקלה בגוש דן
בנימין נתניהופרויקט המטרו של גוש דןמטרומירי רגב תשתיותנת"עעמירם ברקתתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה