לטענת סיטונאים המשווקים את מוצרי שטראוס לנקודות מכירה קטנות, החברה ביטלה להם את המבצעים וקיצצה את ההנחות ■ סיטונאי: "אני בטוח שהם לא הורידו הנחות לרשת הרביעית. הם באים למי שאפשר" ■ שטראוס: "אנו עוברים לעבודה ישירה מול כמה שיותר מכולות כדי לצמצם מתווכים"
דווקא ביום בו הכלכלן הראשי במשרד האוצר מדווח כי מחירי המזון בישראל ירדו משמעותית, ברור שכל ירידת מחירים לצרכן הייתה על חשבון הקמעונאים, לא יצרניות המזון ■ אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "אלה החיים כאן בארץ. למה? כי הם יכולים"
כך הודיעה הרשות הפלסטינית ■ לפי הערכות, מכירות קבוצת תנובה, שטראוס ויפאורה-תבורי לרשות הפלסטינית הן בהיקף של מאות מיליוני שקלים כל אחת
תוצאות החברה הושפעו מהמגמות במט"ח, התחרות, חוק המזון וקריסת מגה
עלות העסקת יתר המנהלים הבכירים בשטראוס נעה בטווח של 3.5-4.5 מיליון שקל, ובסך-הכול שילמה יצרנית המזון, שסיכמה את 2015 במגמה שלילית, לששת שיאני השכר שלה 24.5 מיליון שקל - תגמול ממוצע של 4.1 מיליון שקל לכל אחד
נתח השוק של 10 הספקים הגדולים הצטמצם מתחילת השנה ■ נתחי השוק של תנובה, אסם ויוניליוור ירדו; נתחי השוק של שטראוס, סנו וליימן שליסל עלו
בדיקת "גלובס": היצרניות גלגלו לקמעונאים ולצרכנים רק חלק מההוזלה שקיבלו בחודשים האחרונים ■ גם לאחר ההוזלה היום, הן מוזילות חלק קטן ממוצרי החלב - אם בכלל
הדבר האחרון שאתם מצפים לו הוא למצוא ג'וקים במים או באוכל שלכם - אבל זה בדיוק מה שקורה, כחלק מתופעה נרחבת שהתגלתה לאחרונה במכשירי המים של תמי 4 ומי עדן ■ צפו בתיעוד מתוך "תוכנית חיסכון"
התקציב, בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל, טופל עד עתה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
המפרסמים הגדולים מפנים רק 3% מתקציביהם למגזר החרדי ■ הפרסום של משרדי הממשלה במגזר בשיא של 5 שנים ■ בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר
ענקיות המזון, התקשורת והקמעונאות קיצצו תקציבים בשל חוסר הוודאות לגבי השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחומם ■ אחרי שחוק המע"מ אפס ירד משולחן - שוק הדיור נכנס חזק לרשימת המפרסמים
(עדכון) - כלל החובות של מגה - 1.3 מיליארד שקל ■ כלל החובות לספקים מסתכמים ב-477 מיליון שקל, מתוך סכום זה ערבה אלון רבוע כחול ל-11 מיליון שקל בלבד ■ צפו בפירוט החובות
כוחם של 10 הספקים הגדולים בשוק מוצרי המזון והצריכה השוטפת נחלש אשתקד, אך השוק ממשיך להיות ריכוזי
המכירות נפגעו משער החליפין, וקיטון נרשם ברווח התפעולי בכל תחומי הפעילות המרכזיים: בישראל, בפעילות הקפה ובפעילות המטבלים והממרחים הבינלאומית
במכרז דיגיטל אחר זכה משרד הפרסום מקאן, שיטפל בתקציב ברגר קינג
דוחות כספייםרשות התחרותהעלאת מחיריםחברות מזוןיוקר המחיהמחירי המזוןניר ברקתעפרה שטראוסשי באב"דתנובה