בניגוד לשנים קודמות בהן נבחר רק זכיין אחד, המכרז הנוכחי קובע כי יהיו לכל הפחות 3 זכיינים
בדוח מיוחד שהזמינה שפ"מ קובע הכלכלן שמואל סלבין כי "אין כל היגיון כלכלי בפרסום מכרז מפוצל למכירת זמן האוויר ברדיו. תהיה זו טעות הגובלת בחוסר אחריות מצד רשות השידור"
על-פי הערכות, הדוח של חברת טאסק אינו כולל בחינה של הכדאיות הכלכלית של הנושא
כוונת רשות השידור לפצל את הפרסום בקול ישראל לזיכיונות שונים זוכה לתגובות קשות מצד הפרסומאים ואנשי המדיה: "זו פרת המזומנים האחרונה שנשארה לרוממה - וגם אותה הם הורגים"
הוועדה ביקשה מרשות השידור להציג חלופה חדשה: "הכללים אינם נותנים מענה לסוגיית ניגוד העניינים העלולה להיווצר מפתיחת המכרז גם לפרסומאים ולמפרסמים"
לפני שנה הגישה רשות השידור תביעה נגד שפ"מ ב-100 מיליון שקל ■ כעת רוצה הרשות לקבוע כי גם מפרסמים יתמודדו במכרז להחלפת החברה ■ מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי, עולה להתקפה
שפ"מ, זכיינית הפרסום בקול ישראל, מבקשת מבג"ץ לתת צו ביניים שיורה לרשות השידור להימנע מלקבל החלטות הנוגעות להמשך להעסקתה עד לאחר מתן פסק דין בעתירה
בדו"ח של מבקרת הפנים של הרשות נכתב כי ישנם כשלים בהתקשרות עם שפ"מ
טוענת כי שפ"מ, שמוכרת פרסומות עבור תחנות קול ישראל, העניקה למפרסמים הנחות מפליגות בניגוד להסכם ■ שפ"מ: "ספין שנועד להסיט את תשומת-הלב מדו"ח המבקר שיפורסם בקרוב"
Twisted Fly: הקמפיין של שפ"מ באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי חולל 46% מהיקף השיחות ברשת ■ העובדה שהקמפיין עסק במוצר שאינו קיים היא זו שיצרה את הבאזז התקשורתי סביבו
לשפ"מ יש סכסוך משפטי מתמשך עם רשות השידור על תשלומים שלא שולמו לה לטענתה
על-פי התביעה, מקור החוב הוא תשלומי מע"מ שלא העבירה שפ"מ לרשות השידור במשך למעלה מ-7 שנים
אברהם פרחיאמיר גילתלי-אור אברבךפרסום ברדיוקול ישראלרשות השידור