ראובן אדלר - מבכירי ענף הפרסום וממייסדי אחת משתי קבוצות הפרסום הגדולות בישראל, אדלר-חומסקי - הלך לעולמו בגיל 78 • האיש שהוביל עשרות קמפיינים, גם פוליטיים, נחשב לאיש של אנשים ומלא בחוש הומור • השותף לשעבר, אייל חומסקי: "הוא היה גאון בהבנה איך להזיז בני אדם"
לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום
גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום
מדובר בחברת-בת של GO אינטראקטיב שעוסקת בייעוץ, הטמעה וניהול של תשתיות שיווק דיגיטליות ומסחר אלקטרוני
במסגרת התפקיד יהיה שיליין, מהפרסומאים הוותיקים בענף, כפוף ישירות לאייל חומסקי ויתפקד כיד-ימינו
קשת לא קיבלה פנייה מהפיס לגבי אפשרות לשדר את ההגרלות, מה שמחזק את הספקולציות לגבי הניסיון של קבוצת אדלר-חומסקי לייצר ברית עם רשת
הבדיקה לא נעשתה בשל אירוע ספציפי כלשהו, אלא כהליך של הרתעה ■ ככל הנראה הבדיקות לא העלו ממצאים חשודים ■ איל חומסקי: "הבדיקות נעשו כחלק משגרת ביקורת"
במשרד הפרסום אדלר-חומסקי מבינים שהשירותים הנדרשים בפרסום החדש עולים הרבה כסף, אבל הם לא מוכנים לממן אותם לבד, בלי השתתפות של הלקוח בנטל ■ לכן הם מנסים להוביל את לקוחותיהם לשיטת תגמול של ריטיינר, שתאפשר תכנון שנתי ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד, בשיחה גלויה
אייל חומסקי, מבעלי הפועל י-ם, מדבר על הטרגדיה המשפחתית והמשמעות של התואר ההיסטורי עבורו ■ הוא חושף כמה השותפים הוציאו העונה מהכיס ("10-13 מיליון שקל"), מי הכי דומיננטי מביניהם ("לאורי אלון יש זכויות יתר, הוא יגדיל את האחוזים שלו"), וגם את חלקו של אהוד אולמרט בגיבוש קבוצת הרכישה ■ ראיון אליפות
תמר רשף, סמנכ"לית פיתוח עסקי באדלר-חומסקי, משקיעה רק ב-3-5 סטארט-אפים בשנה, אבל פוגשת 300, ולחלק מהם היא פותחת דלתות מול חברות מסחריות בארץ ובחו"ל ■ כתבה אחרונה בסדרה "החיים בדיגיטל"
הפגישה היא בהמשך למגעים הראשוניים על אפשרות שקבוצת WPP תרכוש מניות במשרד הפרסום
זאת במסגרת המו"מ לרכישת מניות אדלר-חומסקי ע"י סוכנות הפרסום הבינלאומית
גיא הראל, מנכ"ל מועדון הכדורסל, מסביר על דינמיקת קבלת החלטות בקבוצה מרובת בעלים: "בחלק מהמקרים, השותפים האחרים מעודכנים בדיעבד" ■ ריאיון
העורך הראשי של רשות השידור: "צירוף יעקב אילון ל'מבט' - רק צעד ראשון" ■ אבי וייס: "אסור שערוץ 10 ייסגר"
(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"
בימים אלה מתמודדת מדיה קום במכרז גדול על תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל
אדלר חומסקיאדריכלותדוד סלמןדרום הקריהראובן אדלרנדל"ן עסקי נדל"ן מניבפרסום דיגיטלישימור מבניםתל אביב