שת"פ בין אייל חומסקי ואדיר רגב: מקימים את GO Tech

מדובר בחברת-בת של GO אינטראקטיב שעוסקת בייעוץ, הטמעה וניהול של תשתיות שיווק דיגיטליות ומסחר אלקטרוני

אדיר רגב / צילום: סיון פרג'
אדיר רגב / צילום: סיון פרג'

לאחר שסיימו לתפור את מימוש עסקת הרכישה של סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב על-ידי קבוצת אדלר-חומסקי, מתפנים הפרסומאי אייל חומסקי ואיש הדיגיטל אדיר רגב לאתגר הבא. ל"גלובס" נודע כי השניים שוקדים בחודשים האחרונים על הקמת GO Tech - חברת-בת שעוסקת בייעוץ, הטמעה וניהול של תשתיות שיווק דיגיטליות ומסחר אלקטרוני.

למרות הניסיון של מנהליה בתחומי הפרסום הדיגיטלי, פעילות GO Tech עוסקת אך ורק בהיבטים הטכנולוגיים והתפעוליים הקשורים בטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת בארגונים, ולא נוגעת כלל באסטרטגיה פרסומית, קראיטיב או רכש וניהול מדיה דיגיטלית.

רגב נחשב לאחד מחלוצי תעשיית הדיגיטל בישראל ואחד הטאלנטים הבולטים בה. הוא ייסד את GO אינטראקטיב כשתחום הדיגיטל עוד היה בחיתוליו, ולפני כשנתיים מכר אותה לקבוצת אדלר-חומסקי. חלק מ-GO נותר כיחידה עצמאית בסניף בנתניה, וחלק אחר הוטמע בחברת דיגיטל של אדלר-חומסקי.

כשתהליכי ההטמעה היו בעיצומם, החל רגב לגבש את הפעילות הבאה. GO Tech החלה לפעול ב"השקה רכה" לפני כחצי שנה, ולניהול החברה גויס אריק שיק, שהיה אחראי בתפקידו האחרון על הקמת מערך האיקומרס של קבוצת אלקטרה (לקוח של קבוצת אדלר-חומסקי).

הפעילות של GO אמורה להתמקד ב-4 תחומים עיקריים: ניהול וייעוץ בתחומי האיקומרס וטרנספורמציה דיגיטלית, הטמעת תשתות טכנולוגיות שיווקיות (MarTech/AdTech), ניהול וטיוב נכסי דאטה דיגיטליים והטמעת טכנולוגיות חדשניות. החדשנות אמורה לבוא מכך שלקבוצת אדלר-חומסקי יש זרוע השקעות בסטארט-אפים, מה שחושף אותה ללא מעט כאלה על בסיס קבוע. הרעיון הוא לחבר את הידע שצברו בתחום כדי לשפר את חוויית המשתמש שארגונים מעניקים ללקוחות שלהם בתהליכי השיווק והמכירה.

לדברי רגב, "תשתיות הטכנולוגיה והדאטה השיווקית הופכים להיות אסטרטגיים להצלחת ארגונים. אני רואה הרבה מאוד 'פילים לבנים' טכנולוגיים שהוטמעו בארגונים אשר מנצלים אולי עשירית מהיכולות שלהן. GO Tech מציעה שילוב ייחודי בין ידע וניסיון שיווקי וטכנולוגי והרבה מאוד ניסיון בניהול הדאטה הצרכנית הארגונית".