בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן
אחרי 7 שנות פעילות, אפריקה ישראל ולב לבייב רוצים למכור את מניותיהם בערוץ הייעודי ברוסית ■ אחד המתעניינים ברכישה הוא משרד הפרסום אדלר-חומסקי ■ ערוץ 9 הפסיד עשרות מיליוני דולרים מאז הקמתו
אייל חומסקי, אילן שילוח וגיל סמסונוב הציגו לפקידי האוצר את ההיסטוריה של שקיפות העמלות - והצליחו לשכנעם שלא להקים את הוועדה במשרד האוצר שאמורה היתה לדון בנושא עמלות הפרסום
בתעשיית הפרסום, שנמצאת עם האצבע על הדופק הכלכלי, חוזים כי היציאה מהמשבר לא תהיה מהירה 4 פרסומאים מנסים להעריך לאן הולכת התעשייה: הפסימיסט, האופטימיסט, הריאליסט וזה שאינו יודע לחכות לבריף
ההחלטה מעוררת תמיהה בענף יאיר גלר: "תחרות הקקטוס היא הצבעה לעובדים בענף, והטיעון שהחיסכון הכספי הוא למען העובדים נראה לי תמוה" רמי שלמור: "לא נוציא את אותו כסף שהוצאנו בעבר בתחרויות בחו"ל"
הבחירות יזרימו כסף בעיקר לתעשייה הנלווית לענף הפרסום - הפקה, דפוס ואולפנים, וכן לחלק מהמדיה: שילוט חוצות, רדיו ועיתונות רוב משרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק פעיל בבחירות
אדלר חומסקיאדריכלותדוד סלמןדרום הקריהראובן אדלרנדל"ן עסקי נדל"ן מניבפרסום דיגיטלישימור מבניםתל אביב