גיתם הוספה למעקב

משרד פרסום ישראלי, שייך לקבוצת BBDO העולמית

כתבות אחרונות

 
עומרי הרוש / צילום: אלעד מלכה

שינוי בצמרת קבוצת גיתם BBDO: עומרי הרוש, מנכ"ל חברת IM, פורש אחרי שנתיים

הרוש, שהגיע למשרד אחרי שכיהן כיועץ התקשורתי של האוצר לשעבר משה כחלון, מתעתד להקים חברת ייעוץ עצמאית שתתמחה ברגולציה ובניהול משברים

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2020
יוסי לובטון ואבי גבאי / צילום: איל יצהר, כדיה לוי, גלובס

תקציב הפרסום של סלקום עובר מגיתם לקבוצת פובליסיס

התקציב יטופל ע"י צוות פעולה בפורמט "פובליסיס וואן" שינוהל ע"י דורית גווילי ויורכב מבכירים מנוסים בתקשורת, בהם יוסי לובטון, אילן צחי ואורי גל • תקציב סלקום עמד בשנים האחרונות על כ-25-30 מיליון שקל בשנה, אך בשוק מעריכים כי הוא צפוי להתכווץ מעט

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2020
רונן מיילי / צילום: יח"צ

משלושה יוצא אחד: פיץ', בלוסטון ומיוזיק ת"א מקימים משרד תוכן, הפקות ופרסום

מדובר בחיבור לא שגרתי בענף הפרסום המנסה לתת מענה ל"פרסום החדש", שבו מחפשים את הצרכן לא רק דרך אמצעי הפרסום המסורתיים אלא גם ע"י יצירת חוויות בעלות ערך וניסיון להשפיע באמצעות משפיענים - תחום המצוי בפריחה

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2020
אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

תקציב הפרסום של סלקום בהיקף כ-30 מיליון שקל בדרך למכרז

זאת על רקע שלל השינויים בחברה, בהם מינויו של אבי גבאי למנכ"ל • בתקציב הפרסום של סלקום מטפל מאז 2006 משרד הפרסום גיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2020
נאור יצחק  / צילום: אדי גרצמן

קצר ונגמר: סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם, נאור יצחק, פורש

שלושה חודשים לאחר שקודם לראש הפירמידה כחלק משינוי ארגוני במשרד הפרסום, הודיע יצחק כי הוא עוזב לטובת תפקיד בפלייטיקה • יוחלף בתפקיד ע"י מריאן באני, שעבדה לאחרונה במלאנוקס וקודם לכן במשרד הפרסום ברוקנר-יער

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2020
ערן ניר / צילום: יח"צ

ערן ניר מצטרף לקבוצת מקאן ת"א בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב Digital Factory

ניר, מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף, פרש רק לפני מספר שבועות מגיתם • Digital Factory תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ"ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2020
ערן ניר / צילום: יח"צ

מנהל הקריאייטיב הראשי בגיתם, ערן ניר, פורש מתפקידו

זאת פחות משנה לאחר שקודם לתפקיד • פרישתו מגיעה במקביל לשינוי ארגוני שנערך במשרד הפרסום • בשלב הזה לא ימונה לו מחליף

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2019
אילן שילוח/צילום: יחצ

משרדי הפרסום יורדים מהגדר: מקאן ת”א, ראובני-פרידן וגיתם יאפשרו לעובדים להשתתף במחאת החסינות

יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2019
אופטיקנה / צילום: איל יצהר

יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן

הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2019
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם / צילום: יח"צ

גיתם יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת התיירות דיזנהאוז

התקציב מוערך בכ-6 מיליון שקל בשנה • עד עתה הפעילות הפרסומית של קבוצת התיירות לא רוכזה במשרד פרסום גדול

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2019
יוסי לובטון עדו הר־טוב, גיתם

"המדיות קורסות, משרדי הפרסום לא מרוויחים והמפרסמים מרוויחים יפה"

יוסי לובטון, יו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס, ועדו הר-טור, מנכ"ל קבוצת גיתם, מסמנים את האתגר הראשון של הענף: שינוי שיטת התגמול • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2018
דני יעקובוביץ / צילום: יחצ

מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן

הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי

גיתם דורשת: ישיבה להצלת קקטוס הזהב - או שנפרוש

יובל וינגסט, מנכ"ל משותף בגיתם BBDO: "גיתם מכירה בחשיבות הטקס, אך בנסיבות שנוצרו קשה לקיים את התחרות" • מנכ"ל איגוד חברות הפרסום לא קיבל את הבקשה, וגיתם צפויה לפרוש מהקקטוס

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2018
הפרסומת של סלקום / צילום מסך
Effie Awards | לפני כולם

סלקום וגיתם הם הזוכים בפרס הפלטיניום בתחרות האפי

הפרס ניתן לסלקום על מהלך סלקום TV, שאותו מוביל אודי כגן בתפקיד "משיח", עבור השינוי המשמעותי שהחברה יצרה בקטגוריה

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי
גיתם | בלעדי

משרד הפרסום גיתם זכה בתקציב ארגון מגדלי הדגים

על התקציב התמודדו 4 משרדי פרסום במטרה לעידוד צריכת דגים מתוצרת ישראל, כמענה ליבוא הדגים מחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2018
סניף ניו-פארם ניו פארם / צילום: סיון פרג'

שופרסל: תקציב הפרסום של ניו-פארם עובר ממקאן לגיתם

כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים שחלפו מאז רכישת הרשת התלבטו בשופרסל כיצד להתנהל עם המותג ניו-פארם - האם להשאיר את המותג הוותיק או למחוק אותו ולהפעיל את הרשת בשם חדש המייצר קשר למותג שופרסל ■ בגיתם עובדים כבר מספר שבועות על אופציות לשמות

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2018

   123456789101112   

   נמצאו 177 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988