המשרדים שעלו שלב הם מקאן, ענבר-מרחב, גיתם, באומן-בר-ריבנאי וליאו ברנט ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
התקציב, בהיקף של כ-18 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, טופל במקאן מאז 2009
ביום שאחרי בר רפאלי החליטו בפוקס לא להמר על פרזנטורית אחרת, אלא להתבסס על אסטרטגיית הבייסיק ולהוסיף לה ערך רגשי
אדלר-חומסקי, שמחזיק בחלק מתקציב שופרסל, לא יוכל לטפל במותג החלב של הרשת, כיוון שהוא מטפל בתקציב שטראוס
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
הצורך להשיק מוצר שלא קיים בשוק הטלוויזיה הישראלי; החשש מתגובת הוט ו-yes; והבחירה הלא שגרתית בקומיקאי אודי כגן שמגלם את דמותו של "משיח" ■ כל ההתלבטויות מאחורי הקלעים של קמפיין סלקום TV
החברה נערכת להגדלה משמעותית של תקציב הפרסום, שיעמוד מעתה על כ-15 מיליון שקל
בשנה החולפת פרסמה חברת הביטוח בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון
הקמפיין של גיתם למותג הרכב מיני זכה בתואר קמפיין החודש של דצמבר - פרויקט חדש בהובלת איגוד הפרסום ו"גלובס" ■ אנשי גיתם ודלק מוטורס מסכמים את המהלך וחושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין
טנקוס, שנחשב לאחד הפרסומאים הוותיקים והמוערכים בענף, מגיע מתחום ניהול הלקוחות ושימש בין היתר כבכיר במשרד הפרסום גיתם BBDO
תקציב הפרסום של מנגו מנוהל בשנים האחרונות בקבוצת מקאן ■ גיתם מטפל כיום בתקציבי פוקס, בהם רשת פוקס, פוקס הום, ללין ואמריקן איגל
מדובר במיזוג כמעט מתבקש של שני משרדי פרסום מקבוצת אומניקום, שבשניהם מחזיק גיתם מניות
ב-2013 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של 14.8 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בחברה עשויים להמשיך גם בפעילויות נקודתיות עם משרד הפרסום דרורי-שלומי
זאת בשל העצירה הכמעט מוחלטת בפרסום על רקע מבצע "צוק איתן" ■ אדלר-חומסקי: "ימי החופש יוחזרו אם המשרד יעמוד בכל זאת ביעדיו עד סוף השנה"
הצצה ראשונה למגזין "פירמה" ■ עמית לבני ועדו הר-טוב מדברים לראשונה על הכול בצל החשש מאובדן תקציבי אי.די.בי - וטוענים: "לא היינו מספיק ערסים"
משרד הפרסום ורשת האופנה נפרדים על רקע חילוקי דעות בנושאים מסחריים
TMFאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאייהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום