מיתוג הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קריירה / צילום: שאטרסטוק

מצליחים בקריירה? צפו לפחות הזדמנויות

פרט לקומץ מטאורים, ככל שמצליחים - קשה יותר להמשיך ולהצליח

אורנה רודי 06:04
ענת מוגילבסקי, יואב צוקר, ניל"י גולדפיין, מיכל פייגנבוים, ירין יחזקאל, גלי הכרמלי / צילום: יח"צ

כך ממתגים חברות ועובדים: מדוע גם עובדים ומנהלים צריכים למתג את עצמם

איך חברות הופכות את עצמן לאטרקטיביות, והאם הן יצלחו את מבחן הקורונה • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

דפנה ברמלי גולן וקרן קירש 25.05.2020
תוכנית עבודה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

מה זה מיתוג מעסיק ואיך עובדים יהפכו את עצמם למותג?

כמה רלוונטי מיתוג מעסיק בימים שאחרי קורונה, איך משפיעה האבטלה הגבוהה על התחום, ומדוע עובדים צריכים להפוך את עצמם למותג

דפנה ברמלי-גולן וקרן קירש 21.05.2020
ורד גינדי  / צילום: עוזי פורת
מיתוג | ראיון

"צריך wow moment": למה חברות מוכנות לשלם הון על עיצוב המשרדים שלהן?

כשהתחרות על העובדים עזה, והחברות רוצות ליצור נאמנות ולבנות מותג, לעיצוב המשרדים יש תפקיד משמעותי • ורד גינדי מתכננת בין היתר את המשרדים החדשים של מיקרוסופט ושל מובילאיי, ומספרת איך מייצרים משרד מפנק אבל מעודד פרודוקטיביות

גיא נרדי 19.03.2020
סתיו שפיר / צילום: איל יצהר, גלובס

דעה: סתיו שפיר היא הוכחה למותג עם עוצמה מזויפת

לפעמים גם המנכ"לים הממותגים במשק מצליחים רק בזכות מטרייה תדמיתית • דעה

אורנה רודי 16.01.2020
צמיחה / צילום: שאטרסטוק
שיווק | דעה

דעה: הצרכנים דורשים שהירוק יהיה אמיתי

אנו בתחילתו של עידן ה-‭Greenketing‬ בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה

אבי זיתן 06.01.2020
מיתוג מחדש  / צילום: שאטרסטוק
מיתוג | דעה

דעה: המותג הארגוני בעידן של Attention Economy

ההבנה כי יש לנהל את הביקוש של המותג הארגוני, בדיוק כפי שמותגים מנהלים ביקושים בעולם המסחרי, הולכת ותופסת מקום בשוק העבודה המודרני • דעה

אימי עירון 04.01.2020
קורות חיים / צילום: Shutterstock

דעה: כשהמותג דועך, סופרים שורות בקורות חיים

למה קורות חיים צריכים להיראות כפירמידה הפוכה, ומדוע מספיקות 500 מילים? • דעה

אורנה רודי 19.12.2019
שיווק בהתחדשות עירונית. / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מיתוג | דעה

דעה: למה כולם מדברים על מיתוג מעסיק?

בעידן של טאלנטים שבו כולם רודפים אחרי הכישרון הבא, חברות מבינות כי עובדים המחוברים למותג ולארגון שבו הם כוח עוצמתי במיוחד

 

אבי זיתן 06.12.2019
אדישות צרכנים / צילום: שאטרסטוק
צרכנות | דעה

דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות

כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט

אסף חתוכה 01.12.2019
חממה לגידול קנאביס/ צילום: shutterstock א.ס.פ.קריאייטיב
שיווק | דעה

צרכן נולד: האתגר השיווקי של חברות הקנאביס הישראליות

מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה?

 

 

אבי זיתן 04.11.2019
שמעון התרסי. האם באמת התכוון לפרוק עול? / צילום: שאטרסטוק

שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש וברא את המיתוג של הנצרות

הוא היה קנאי מלידה, הקפיד על קלה כחמורה ורדף את תלמידי ישו בשליחות הסנהדרין • אבל אז, "בדרך לדמשק", בערך לפני 1,985 שנה, התגלה לו האור • שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש והניח את היסודות לדת חדשה • הוא פטר את המצטרפים מעול המצוות וציווה עליהם רק לאהוב את משיחם • המותג שלו התחיל במחוז מרוחק בשערי המדבר ונעשה דת עולמית, המוסיפה להתפשט

יואב קרני, וושינגטון 20.09.2019
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך

אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים

לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו

ניסים מויאל, שותף במשרד הפרסום AVRAHAM 05.09.2019
כנרת יפרח, מנהלת סטודיו נמלה / צילום: יח"צ

מיקרו-קופי: הכירו את המילה האחרונה בדיגיטל

על המיקרו-קופי שמעתם? • מדובר על המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים, הקשורות ישירות להנעה לפעולה, הנחיות למשתמשים כיצד לפעול והתגובות שמקבלים המשתמשים לאחר ביצוע הפעולה • איך הופכים תחום לא מוכר לקהילה תוססת ופעילה? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פוטדקאסט על קהילות

טליה תורג'מן 21.08.2019
יעל יגלום / צילום: איל יצהר, גלובס

"התרחבנו לחו”ל ויש לנו נוכחות גם במפרץ הפרסי"

פורטפוליו עם יעל יגלום, מייסדת ובעלי יולו: "כשהרגשתי שבוער בי לצאת לדרך עצמאית, בעלי אמר לי, 'למה לא תקימי רשת לבד?'"

ליאת רון 10.08.2019
מרטין לינדסטרום / צילום: יח"צ

גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת"

מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"

מאיה לקר 01.08.2019

   123456789   

   נמצאו 129 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988