מיתוג

כתבות אחרונות

 

"מיתוג זה עניין יקר שלא מתאים לחברות קטנות"

כך אמר בני דה-קאלו מחברת Worthy בפאנל "דילמת הצרכנים" בכנס Journey של EY ישראל ו"גלובס" • הפאנל עסק במיעוט חברות שפונות לצרכן הפרטי מקרב הסטארט-אפים באקוסיסטם הישראלי

אורי ברקוביץ' 18.10.2018
ג'ים בריידנסטין, מנהל נאס"א / צילום: Reuters

טיסת רדבול למאדים: נאס"א בודקת אפשרויות למסחור משימות

מנהל נאס"א החדש חשף את קיומה של ועדה לבדיקת היתכנותה של הסחרת פעילויות הגוף הממשלתי הפדרלי • חלק מתוכניות אלה עשויות להכיל חסויות מוצר מצדם של אסטרונאוטים, ואפילו מכירת הזכויות להמציא שמות לרקטות ולחלליות

שירות גלובס 04.09.2018

מצא את ההבדלים: מיני מבחן לסקודה קארוק 1.5 ליטר טורבו

סקודה קארוק, תאומה כמעט זהה של סיאט אטקה, למעט התדמית האופנתית, מציגה חבילה יעילה ונמרצת עם יחס אבזור/תמחור מדויק

דובי בן גדליהו 25.08.2018
סיציליה המכושפת של דולצ'ה וגבאנה / צילום: מתוך הפרסומת

בחזרה לשפת הסימנים: עתיד המיתוג באימוג'ים

התקשורת הלא-מילולית היא הערוץ האולטימטיבי להעברת מסרים, כשמנגד כוחה של המילה המדוברת הולך ונשחק בעולם שבו האימוג'ים הולכים ותופסים חלק נכבד • הגיע הזמן לבנות מותגים בעזרת סימנים, ולהפסיק להציף את הלקוחות במלל • מדד המותגים

אסף חתוכה 30.07.2018
תאגיד השידור כאן / צילום: יעל בר נתן באדיבות פירמה

הנני כאן: תהליך המיתוג שעבר תאגיד השידור החדש

בימים שבהם עתידו של תאגיד השידור היה בסכנה, עסקו בחברת "פירמה" במיתוג הגלגול החדש של מה שהיה רשות השידור השנויה במחלוקת • שנתיים אחרי, ראשי החברה, דורון גולדנברג ויהורם דוידי, מספרים על התהליכים שבסופם נקבעו ערכי המותג, איך כונסו 13 מותגים תחת מטרייה אחת, נבחר השם "כאן" והושק הלוגו - וגם על הביקורות הקטלניות שספגו • מדד המותגים

יונתן כיתאין 25.07.2018
ישראל / צילום: 	shutterstock

איך ממתגים נכון מוצר מעורר אמוציות כמו מדינת ישראל?

ישראל היא מותג תיירותי שמעורר אמוציות, והתחושות השליליות גוברות לא פעם על אלה החיוביות • יועצי מיתוג והסברה מציעים כיצד לשנות תדמית של מדינה מורכבת שיש בה חדשנות אך גם שמרנות, סצנת תרבות פעילה אל מול סכסוך מדמם, ושגרירה כמו גל גדות לצד פוליטיקאים שלא עושים חשבון • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 19.07.2018
המוצרים של LUSH / צילום: רויטרס  Neil Hall

אני והמותג נשנה את העולם: החברות שקידמו אג'נדה חברתית

אקטיביזם חברתי מסתמן כנתיב צמיחה חדש למותגים בעידן הנוכחי, שבו השיח הציבורי מתחולל בעוצמה ברשתות החברתיות וגולש מהן למרחב הפיזי • מותגים בולטים כמו airbnb ובן & ג'ריס מביעים עמדות ערכיות ופועלים לקדם אג'נדות שאינן בקונצנזוס, תוך שהם רותמים את הציבור ולעתים מצליחים להביא לשינויי חקיקה • האם היא תגיע גם אלינו? • מדד המותגים

שירלי קנטור 10.07.2018
יהלי סער/ צילום: אמיר מאירי

חברת המיתוג האוטומטי טיילור ברנדס גייסה 15.5 מיליון דולר

הגיוס הובל ע"י קרן ה-Growth של פיטנגו וקרן Armat הבריטית • לדברי מנכ"ל טיילור ברנדס יהלי סער, ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2018
דרוש מנהל?מותג / איור: עומר הופמן

פתאום הבנתי ש"לכל איש יש שם" הוא בעצם "המנון המיתוג"

המבחר גדול עלינו - בחנות הבגדים לא נוכל למדוד אלף פריטים, בראיונות קבלה לעבודה לא נוכל לראיין את כל המועמדים, ובבחירת מזון לא נוכל לטעום את כל הסחורה • פרשנות

ליאור טומשין 13.04.2018
ג'וני ווקר / צילום: shutterstock

ג'וני ווקר לא לגברים בלבד: יצרנית הוויסקי בגרסה במיתוג נשי

דיאג'יו הודיעה אתמול שג'יין ווקר, גרסה במהדורה מוגבלת של ג'וני ווקר בלאק לייבל, תוצע למכירה מהחודש הבא ■ שיעור הנשים בקרב שותי הוויסקי בארה"ב גדל ב-2016 ל-29.6% מ-28.2% ב-2010, לדברי חברת מחקר השווקים נילסן

 

וול סטריט ג'ורנל 28.02.2018
יניב ויצמן / צילום: רן יחזקאל

סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג

המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2018
טיילור ברנד, הפקת סרטונים / צילום: שאטרסטוק

שירותי פרסום ב-3 דולר: פתרון ישראלי חדשני לבעלי עסקים

שירות מבוסס בינה מלאכותית שפותח בישראל מאפשר לעסקים לקבל פתרונות מיתוג, קריאייטיב והפקת חומר פרסומי תמורת 2.99 דולר בלבד ■ מי שעומדת מאחורי הפיתוח החדשני היא חברת טיילור ברנדס, שהוקמה ב-2014 ומחזיקה במשרדים בת"א ובניו-יורק

איתן בייגל 17.09.2017
מדד המותגים   / צילום: :Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

קידום מלמעלה: איך תמתג את עצמך במקום העבודה

קידום עצמי הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים לניהול קריירה בימינו ■ כעת מגיע השלב הבא: עם ארגונים כמו אינטל ו-IBM, שפותחים סדנאות מיוחדות למיתוג עצמי לעובדים - ואז משתמשים בהם כ"שגרירים"

צאלה קוטלר-הדרי 19.08.2017
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב

"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"

המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2017
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל

ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים

חני לוטן-תוריאל 09.07.2017
לוגו המחנה הציוני/ צילום: דוברות המטה הציוני

בעיית המיתוג של המחנ"צ

בין זוהיר בהלול, יוסי יונה ואיציק שמולי, לא ברור מה מאפיין את המפלגה

שמחה סיגן 02.07.2017

   1234567891011   

   נמצאו 168 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 11