מיתוג

כתבות אחרונות

 

הבאזז הבא בבקשה

לכל באזז יש תאריך תפוגה. זיהויו מונע פדיחות למותג, וזה רלוונטי גם לראיונות עבודה

שמחה סיגן 16/03/2011

הלוויתן ימתג את ישראל

הגיע הזמן שלישראל תהיה "הבטחה מותגית" אחידה וחזקה. תגליות הגז יכולות לסייע בכך

אביחי שוב עמי 03/01/2011

שופרסל ביג או שופרסל דיל?

הרשת עלולה לאבד לקוחות מבולבלים בשל שינויי מיצוב תכופים, מתיחה וכיווץ של המותג

שמוליק צרפתי 28/12/2010

תקציב הפרסום של גוטקס עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18/11/2010

פייסבוק לא הופך קורקינט למרצדס

פייסבוק לא ממתג אותך מחדש. כנראה תישאר קורקינט - רק שעכשיו כל העולם יידע את זה

אורנה רודי 28/10/2010

המכללות האקדמיות כמוצר

עולם האקדמיה הוא עסק קמעונאי לכל דבר - מי הם הלקוחות ומה הם המוצרים

שמחה סיגן 20/10/2010

תנו למספרים לסדר לכם את החיים

בפיס רצו לבנות ללוטו סיפור מותג חדש, ולכן האסטרטגיה החדשה לא עוסקת ברגע הזכייה

אבי זיתן 18/10/2010

"אפשר להפוך את HOT למותג אהוב, כמו סקס אחרי ריב גדול"

כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?

ענת כהן 13/10/2010

מנכ"ל HOT: "עושה לי רע לקרוא בלוגים של שנאה לחברה"

הרצל עוזר: "כשאני באופן אישי מטפל בתקלות שירות, מתנצל בפני לקוח ומשפר את הטעון תיקון - הקערה מתהפכת על פיה, הלקוח מפיץ את הבשורה ומביא לקוחות חדשים"

ענת כהן 13/10/2010

אל תגעו לי במותג: ביקורות על הלוגו החדש של GAP

אחת הביקורות: "הלוגו החדש של GAP נראה כמו משהו שילד יצר בעזרת תוכנת ציור פשוטה" ■ בימים האחרונים אף נפתח חשבון טוויטר הלועג למנהלי החברה על המהלך

אדוורטייזינג אייג' 07/10/2010

לכל מוצר יש חוש

ככל שההמחשה של המוצר תהיה אפקטיבית יותר - נוכל לגבות עליו פרמיה גבוהה יותר

יובל לב 25/09/2010

יצרנית בגדי-הים גוטקס מחפשת משרד פרסום חדש

תקציב הפרסום של החברה טופל בשנה האחרונה ביהושע TBWA ■ בגוטקס מתכוונים לצאת למהלך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12/09/2010

נכבוש את העולם? משרד החוץ מקצה 100 מ' ש' למיתוג המדינה

מדובר בסכום גבוה פי 10 מתקציב ההסברה הנוכחי של ישראל ■ עיקר ההשקעה: ברשתות חברתיות ■ בתכנון: מכרז בקרב חברות שיווק ופרסום מוטות אינטרנט

חגית ברונסקי 17/08/2010

החוש השישי של מסטיק Five

WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט

אבי זיתן 03/08/2010

כך מיתגתי את פרשת השבוע

מדי יום שישי עובר מסרון מהיהדות שלי לחברי "המועדון", שאני מגדירה אותו "אקסקלוסיבי"

נורית דאבוש 24/07/2010

המיתוג החדש של מדינת ישראל: "אנרגיה יצירתית"

בימים אלה יצא לדרך פרויקט מיצוב מחדש של ישראל, שנועד לשפר את האופן שבו ישראל מתקשרת את עצמה לעולם ■ הממונה על הפרויקט במשרד החוץ: "דימויה הבינלאומי של ישראל אינו משרת את האינטרסים שלה"

דפנה יודוביץ' 21/07/2010

   1234567891011   

   נמצאו 168 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 11