פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
סניף של רשת פוקס / צילום: כדיה לוי

מה אפשר ללמוד מדוחות חברות הטכנולוגיה על תקציב הפרסום העתידי

תחום הפרסום הדיגיטלי נמצא בירידה, או לכל הפחות צומח הרבה פחות ממה שהשוק ציפה בשנות הקורונה • הפתרון לקמעונאים הוא לייצר רשתות פרסום שמבוססות על דאטה ישיר שמשתמשים משאירים אצלם, או לפרסם בעולמות החדשים שבהם הגולשים מבלים את זמנם

 

 

משה רדמן 31/07/2022
פתקי הצבעה בקלפי. יום הבחירות מזניק מכירות בהתאם למרחק הזמן מהפעם הקודמת ולמזג האוויר / צילום: מארק ישראל סלם - הארץ

איך אפשר לנצח את הפוליטיקאים בזירת הפרסום המקוון

בימי בחירות עולות המכירות המקוונות בעשרות עד מאות אחוזים, אלא שבמקביל מתייקרים מחירי הפרסום, בשל הפניית תקציבים ממימון המפלגות • כך יכולים בעלי החנויות להתכונן ל-1 בנובמבר

יריב דרור 05/07/2022
היועמ''שית, עו''ד גלי בהרב-מיארה / צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

חוות דעת של היועמ"שית עשויה להשפיע דרמטית על אסטרטגיית הפרסום באינטרנט

במסגרת תביעה ייצוגית קובעת בהרב־מיארה שאתרי תוכן אחראים לוודא כי קטינים אינם נחשפים לתוכן אסור • העמדה רלוונטית הן לאתרים ישראליים והן לענקיות תוכן כמו פייסבוק • מאחר שהורים וילדים משתמשים לעתים באותו מחשב, המשמעות היא הגבלת התאמת הפרסומות להיסטוריית הגלישה

אבישי גרינצייג 27/06/2022
ענקית קידום אתרי ההימורים הרגיזה את גוגל / אילוסטרציה: Shutterstock

עד לפני שלוש שנים היא הייתה אחת מחברות ההייטק הנחשקות בישראל ואז היא הרגיזה את גוגל

עד תחילת 2019 וובפאלס נחשבה לאחת המובילות בישראל בקידום אתרים וכתיבת תוכן שיווקי • לפני שנתיים גוגל דחקה את אתרי החברה מטה בתוצאות החיפוש, כנראה לאחר פעילויות בניגוד למדיניות שלה • במקביל השתלטה עליה הנהלה בריטית והיא צפויה לסגור את הפרק הישראלי בחייה

אסף גלעד 22/06/2022
לפי הנטען במחקר, טאבולה הישראלית אספה פרטים ללא אישור מפורש מהמשתמשים / צילום: Shutterstock, Kite_rin

מחקר חדש: רשתות פרסום אוספות מידע על המשתמשים גם ללא אישורם

מחקר אקדמי מצא שמספר רשתות פרסום, ביניהן טאבולה הישראלית, יאנדקס ופייסבוק, אספו מידע מתוך טפסים למילוי הפרטים האישיים של המשתמשים, גם אם הליך הרישום לא הושלם • טאבולה: "למרות שלא נמצאו נתונים התומכים בכך, תיקנו אפשרויות של איסוף מיילים"

אסף גלעד 27/05/2022
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

הרווח של פריון נסק, החברה העלתה את התחזית השנתית בפעם השנייה

חברת האדטק הדואליות עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הראשון, עם צמיחה של כ-40% בהכנסות וזינוק של פי שלושה ברווח הנקי • החברה הגדילה את תחזיות ההכנסות וה-EBITDA שלה

שירי חביב-ולדהורן 28/04/2022
אילון מאסק / צילום: Reuters, Adrien Fillon

המשמעות של הפיכת טוויטר לחברה פרטית: מאסק יצטרך פרסומות כדי שהיא תמשיך להתקיים

מאסק יצטרך את תזרים המזומנים מהפרסומות של טוויטר כדי לשלם על החוב שגייס ממורגן סטנלי ומוסדות פיננסיים אחרים למימון העסקה

וול סטריט ג'ורנל 27/04/2022
לוגו Trade Desk, חברת האד-טק האמריקאית / צילום: Shutterstock, Tada Images

835 מיליון דולר: האם זו חבילת השכר הכי גדולה של מנכ"ל עד היום?

רוב השכר של מנכ"ל Trade Desk ג'ף גרין ב־2021 הגיע מפיצוי באופציה על מניות שמתממש בשמונה תשלומים, בהתאם ליעדי ביצוע שאפתניים

וול סטריט ג'ורנל 22/04/2022
פייסבוק. לפי וארוס, העלות החציונית של רכישת לקוח עבור חברת מסחר מקוון (Ecommerce) בפייסבוק זינקה ב-2021 ב-77% / צילום: Shutterstock, Jirapong Manustrong

עדכון הפרטיות של אפל העלה משמעותית את ההוצאות של חברות המפרסמות בפייסבוק

סטארט-אפים בתחום התוכנה נדרשו להוציא 188 דולר בפייסבוק כדי להגיע ללקוח אחד שיתנסה בשירות שלהם ב-2021, עלייה של 40% בהשוואה להוצאה ב-2020 • נתונים אלו מגיעים מהסטארט-אפ הישראלי וארוס, שמפתח מערכת להשוואת מדדי ביצוע עסקיים

אופיר דור 28/02/2022
מטה גוגל במאונטיין ויו, קליפורניה / צילום: Shutterstock, achinthamb

"לא תהפוך לשומרת הסף": מאחורי החלטת גוגל להגביל מפרסמים

גוגל הודיעה אתמול שהיא תפתח תחליפים חדשים למזהה הפרסום באנדרואיד, וכך תאמץ הגבלות חדשות על תחום הפרטיות על חברות צד שלישי • תומר אליאס, דירקטור ב-BigID: "גוגל מנסה ליצור סיטואציה שהיא עדיין תהיה מונופול בפרסום ממוקד" • ומה צפויה להיות ההשפעה על מטא, שנפגעה קשה מצעד דומה של אפל

נבו טרבלסי 17/02/2022
שירותי מחשוב ענן / צילום: Shutterstock, Blackboard

הרכישה שגרמה ללא מעט הרמות גבה: מה עומד מאחורי מסע השופינג של גוגל בישראל

כפי שספקיות הסלולר ניסו פעם להשיק שירותים צורכי אינטרנט כדי להגדיל את החשבון למשתמשים, כך ענקיות הטכנולוגיה מחפשות דרכים להעלות את ההוצאות של ארגונים על ענן • זה אחד הגורמים שהביא את גוגל לרכוש את סטארט-אפ אבטחת הסייבר סימפליפיי, שהמוצר שלו דורש משאבי מחשוב כבדים בענן

אופיר דור 05/01/2022

סקר "מנהלי שיווק מצייצים": גלובס הוא האתר הכלכלי המועדף לפרסום

סקר של קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שנערך זו השנה הרביעית ברציפות חושף כי הדיגיטל שומר על מקומו כמוביל בתקציבי הפרסום, אם כי גם הפרסום בטלוויזיה חיזק את מעמדו מנתוני השנה שעברה • נתח הפרסום הגדול בדיגיטל הופנה ב-2021 לפלטפורמות הבינלאומיות, בראשן פייסבוק • גלובס ממשיך להוביל בזירה הכלכלית. מאקו ו-ynet מובילים בגזרת האתרים הכלליים

שירות גלובס 23/12/2021
אין מחלוקת על כך שלרשתות החברתיות יש השפעה ניכרת על חיינו, ובפרט על הבריאות הדמוקרטית של הדיון הציבורי / אילוסטרציה: Shutterstock, Ink Drop

פייסבוק היא אולי מונופול, אך קשה לבדוק זאת בכלים מקובלים

בכל הנוגע להשפעת הרשתות החברתיות על הציבור והדמוקרטיה, הכלים של תחום ההגבלים העסקיים הם לא הדרך הנכונה לטפל בנושא

ד"ר אסף צימרינג 26/10/2021
סופרקמרט פרש אמזון. הפרסום יתרחב גם לעגלות החכמות / צילום: Reuters, Victoria Jones

שבע סיבות לכך שהצמיחה של אמזון מפרסום לא צפויה להיעצר בקרוב

ענקית האיקומרס העולמית היא גם פלטפורמת הפרסום השלישית בגודלה בארה"ב, והיא דוהרת לעבר קצב הכנסות של 30 מיליארד דולר ב-2021 • שורת מהלכים מעניינים מסמנת שלאימפריה של ג'ף בזוס יש עוד כמה שנים לסחוט את הלימון של האתר והמעטפת שלו

משה רדמן 03/10/2021
יונתן איבגי / צילום: פבל טולצ'ינסקי

רוצים אתכם בדיגיטל: 123 מיליון שקל בשנה מושקעים בפרסום לקניות אונליין

מנתוני קבוצת יפעת עולה כי הגופים שהובילו את ההוצאה על פרסום בשנה האחרונה הם ביט של בנק הפועלים עם 6.82 מיליון שקל ואתר יד2 עם 6.8 מיליון שקל

אתי אפללו 01/09/2021
ניהול הסושיאל הגיע לפרקו / צילום: Shutterstock

הטעות הגדולה שמותגים עושים עם הקריאייטיב שלהם ברשתות החברתיות

מותג שרוצה לחדור דרך ענן הפרסומות שאופף את הגולשים צריך לייצר אסטרטגיה ייחודית לכל פלטפורמה, בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק • במובן הזה, איסוף דאטה הוא קריטי

נועה מילר 04/08/2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 550 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 35