פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
השותפים מימין לשמאל: נדב סלוצקי, ג'ואי וינשמן ואלי דסטניק / צילום: טל מאיה הרפז

חברת האד-טק הישראלית S&W Media Group נרכשה ע"י Bright Mountain Media ב-23 מיליון דולר

חברת Bright Mountain Media האמריקאית הודיעה על רכישת חברת האד-טק הישראלית S&W Media Group תמורת 22.75 מיליון דולר במניות ו-750 אלף דולר במזומן • מייסדי החברה נדב סלוצקי וג'ואי וינשמן צטרפו לדירקטוריון החברה הרוכשת

אורי ברקוביץ' 19.08.2019

במטומי מזהירים: פירעון מוקדם חלקי יהווה העדפת נושים; דורשים שנאמן האג"ח יתחייב לשפות החברה

עוה"ד של החברה שלח מכתב לנאמן האג"ח, בהמשך לדרישה לפירעון המוקדם החלקי שעליה יצביעו היום מחזיקי האג"ח של חברת האינטרנט

שירי חביב-ולדהורן 08.07.2019
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ

לראשונה: "כאן" מאפשר לגוגל לפרסם על תכניו ביוטיוב

בעבר דחה תאגיד השידור בקשות של אתרי תוכן ישראליים להציג פרסומות על התוכן שלו • יצרני התוכן הישראליים מביעים זעם על המהלך

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2019
מרקו מיקיאלי / צילום: פייסבוק
פייסבוק | בלעדי

ראש תחום משרדי הפרסום בפייסבוק מרקו מיקיאלי פורש

מרקו מיקיאלי, שהיה ממקימי הנציגות של פייסבוק בישראל, עוזב את התפקיד לאחר 6 שנים מתוך תחושת מיצוי

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2019
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הכלכלן הראשי של גוגל: "לא צריך לדאוג מאיסוף המידע שלנו"

הדברים נאמרו במסגרת פאנל בנושא מונופולים וחברות דומיננטיות בכנס באוניברסיטת ת"א • האל וריאן דיבר גם על תופעת האקווה-היירינג - רכישה של חברה שנעשית בעיקר כדי להעסיק את כוח-האדם שבה • "רוב הסטארט-אפים יגידו שלמצוא מהנדסים מוכשרים זו הבעיה הכי גדולה עבורם"

אושרית גן-אל 12.06.2019
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock

האם רשתות הטלוויזיה לוקחות נתח פרסום מיוטיוב?

מפרסמים מוציאים פחות על מודעות ביוטיוב ויותר על שירותי האונליין של רשתות הטלוויזיה - כך עולה מנתונים של חברת MediaRadar שנאספו לבקשת רויטרס

אושרית גן-אל 13.05.2019

אג"ח מטומי מזנקות: קיבלה הצעה לרכישת מניותיה בטים אינטרנט ב-36 מיליון דולר

ההצעה משקפת לחברה שווי של 40 מיליון דולר, נמוך משמעותית מזה ששילמה מטומי • קבלת ההצעה תאפשר למטומי להחזיר את מלוא החוב למחזיקי האג"ח שלה, אך תותיר אותה ללא כל פעילות • אג"ח מטומי זינקו בכ-80% מאז נובמבר • אסיפת מחזיקי האג"ח של מטומי תתכנס מחר

שירי חביב-ולדהורן 07.04.2019
פייסבוק / צילום: Shutterstock

תודה לבחירות: הפרסום בפייסבוק התייקר דרמטית

הביקוש למודעות ברשת החברתית הזניק את המחירים בעשרות אחוזים: "הביקוש צפוי להאמיר לקראת פסח. מי שלא חייב להיות בפייסבוק - שלא יהיה בכלל"

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2019
מנכ“ל פייסבוק מארק צוקרברג מעיד בפני הסנאט / צילום: רויטרס Aaron P. Bernstein

ממשל טראמפ תובע את פייסבוק על פרקטיקות פרסום מפלות

משרד השיכון והפיתוח העירוני האמריקאי הודיע היום כי תובע את פייסבוק בגין פרקטיקות פרסום "מפלות" ברשת החברתית • כתב התביעה המלא פורסם באתר המשרד

אושרית גן-אל 28.03.2019
סונדאר פיצ'איי / צילום: רויטרס

קנס שלישי של האיחוד האירופי נגד גוגל: 1.5 מיליארד אירו

לפי האיחוד האירופי, גוגל ניצלה את כוחה כדי למנוע תחרות הוגנת בתחום הפרסום ברשת

אושרית גן-אל 20.03.2019
בנימין נתניהו / איור: מארק ישראל סלם - ג'רוזלם פוסט

כך השתלט אתמול הקמפיין של נתניהו על הפרסום באינטרנט

הקמפיין של הליכוד וראש הממשלה, בתגובה להחלטת היועמ"ש להגיש 3 כתבי אישום נגד נתניהו בכפוף לשימוע, הוא חסר תקדים מבחינת התפוצה והמשאבים שהושקעו בו • עפ"י הערכות של גורמים מתחום המדיה, עלות הקמפיין עמדה על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2019
פייסבוק  / צילום: רויטרס Dado Ruvic

פייסבוק תפעיל את מדיניות השקיפות הפוליטית החדשה שלה החל מאמצע מרץ

מערכת השקיפות החדשה תאפשר לגולשים בפייסבוק לראות בכל דף האם מופיעות בו מודעות פוליטיות, ואם כן – מי הגוף שעומד מאחוריהן – בין אם המודעות מופיעות בפועל בדף באותו רגע, ובין אם הגולש אינו מטורגט במודעות • פייסבוק לא לבד: גם גוגל הודיעה כי תימנע לחלוטין מפרסום מודעות פוליטיות

טל שחף 26.02.2019
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock

חברות משעות את הפרסום ביוטיוב בעקבות דיווח על תכנים פדופיליים בפלטפורמה

בין החברות - נסטלה ויצרנית המשחק "פורטנייט", Epic Games, שאישרו כי השעו את הפרסום ביוטיוב; ומקדונלד'ס שסירבה להגיב לפרסום

אושרית גן-אל 21.02.2019
נסדאק / צילום: רויטרס Peter Morgan

הבינו לפני כולם: כמה הרוויחו מי שהשקיעו בהנפקה של גוגל?

לפני כ-15 שנה בנקאי ההשקעות לא הבינו - למה שמישהו יקנה פרסום ממומן? וכמעט כולם הזהירו מפני השווי שלפיו גוגל תכננה להנפיק – כ-30 מיליארד דולר • מאז המניה יצרה למשקיעים רווח שנתי ממוצע של 27%, וכל וול סטריט הריעה לתופעה מדהימה של חברה שיודעת רק כיוון אחד (למעלה) • מה האיומים על גוגל, איך זה קשור לענייני מס, והם מישהו ידוע מה שיעור ההקלקות המזויפות ברשת?

אבישי עובדיה 10.02.2019
הסמל של גוגל כיום / צילום: רויטרס
בחירות 2019 | בלעדי

"גלובס" חושף: החלטה דרמטית של גוגל - עוצרת פרסום מותאם אישית בזמן בחירות

חברות המדיה הישראליות קיבלו את ההודעה בתחילת השבוע • מדובר במהלך של גוגל העולמית כחלק מהמאבק במניפולציות פרסומיות במהלך בחירות • גוגל יוצאת למהלך למרות אובדן הכנסות גבוה שייגרם לה • בזירת הפעילות הבעייתית נותרת כעת רק פייסבוק

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2019
סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל וסמנכ"ל גוגל באזור אירופה /  צילום: רויטרס, HANNIBAL HANSCHKE

למרות הדוחות הטובים: האם העוצמה של גוגל בשוק הפרסום מתחילה להיסדק?

סימנים מדאיגים לגבי פעילות הפרסום של גוגל, השקעות גבוהות שפגעו ברווחיות וביקורת של אנליסטים על היעדר שקיפות • אלפבית, החברה-האם של גוגל, פרסמה אמש תוצאות טובות מהצפוי, אבל השאירה את המשקיעים עם סימני שאלה • פרשנות

אושרית גן-אל 05.02.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 550 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 35