הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר
שוק פרסום ה־B2B הגלובלי מגלגל יותר מ־30 מיליארד דולר בשנה, והופך צפוף • הדוח השנתי של סוכנות ENVY הישראלית מציג את הכלים שעשויים לסייע לסטארט־אפים לבלוט בתוכו: מיקוד בלינקדאין וגוגל, יותר סרטוני וידאו הומוריסטיים ותקציב של חצי מיליון דולר לפחות
שיווק באמצעות משפיעני רשת לא נעצר אצל המותגים, אלא מגיע גם לעולמות ה־B2B • אלא שרוב החברות מסתמכות על עקרונות שנכונים לתחומי הצרכנות, ואינם מתאימים לזירה הטכנולוגית • כאן חשובות המומחיות והיכולת לשכנע את האקוסיסטם שלתוכן יש ערך אמיתי
לפני שסטארט-אפ התשלומים Melio יצא לדרך, המייסדים שלו הקימו חברה להנהלת חשבונות - רק כדי להבין למה נושא התשלום בין עסקים תקוע מאחור • הסטארט-אפים המבטיחים 2020
איילת קומר, בת 50, בעלים ומנכ"לית משותפת ב-Now Branding • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
תוכן וידאו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של חברות וארגונים ומציב בפניהן אתגרים כגון - התאמה לפלטפורמות מגוונות ועמידה בתוכנית עבודה שנתית • כיצד ניתן לבצע את אלה ברמה המיטבית ולהביא לחברות ערך מוסף
עילדב תשקיע במניות מלרן, שנמצאת בשליטת ריאן מואנד, 21 מיליון שקל, נוסף על מתן הלוואה של 17 מיליון שקל • בהמשך מתוכננת הנפקה של מלרן בבורסה
17% מהסטארט-אפים בישראל קשורים לתחום הבינה המלאכותית • 80% פונים למגזר העסקי, ורק 20% לצרכן הקצה • שני שלישים מהחברות כבר הוציאו מוצר לשוק • הסטארט-אפים בישראל גייסו 6 מיליארד שקל ב-681 סבבים ב-2018
בעשירייה הפותחת של המותגים המובילים בעולם נמצאות חברות המשווקות לעסקים - מגוגל ועד מיקרוסופט • רוב מוצרי ה-B2B, כמו מחשוב ענן, פתרון אנליטיקס או מערכת אחסון, מגיעים באריזה הכי משעממת ובלתי אטרקטיבית • איך בכל זאת החברות הללו זוכות להצלחה ולשווי של מיליארדים? מתברר שגם כאן יש מקום חשוב לקריאטיביות • מדד המותגים
Oxx, קרן הון סיכון בריטית, מתכוונת להשקיע בחברות תוכנה מקומיות בתחומי ה-B2B • שותף מנהל בקרן: "אנחנו מתכוונים להשקיע בכל חברה בין 5 ל-20 מיליון דולר"