ענף הסטרימינג עומד לקראת קרב ענקים
עם כל הכבוד למהפכות הסטרימינג והבינג' ולהשקעות-העתק שלה בתוכן, בנטפליקס יודעים שעתידה תלוי בחורף הקרוב ובמרוץ אל האוסקר • "רומא", סרטו של אלפונסו קוארון, כבר מסומן כמועמד בולט, אבל בהוליווד, כמו בקאן, לא מתכוונים לעשות חיים קלים לחברה שקוראת תיגר על האולפנים
למרות הצניחה החדה בחודש האחרון, מתחילת השנה מציג מגזר מניות הטכנולוגיה במדד S&P 500 עלייה של 6.6% - תשואת יתר של 7.5% ביחס למדד הרחב • רווחי הסקטור צפויים להמשיך ולצמוח בקצב נאה בשנים הבאות, גם אם נפחית במידה מסוימת את רף האופטימיות • פרשנות
אפל מתכננת להשיק שירות מנויים לתכני טלוויזיה שיתחרה באמזון ובנטפליקס • השירות יהיה זמין לבעלי מכשירי אפל בלבד, ואלה יזכו לגישה חינם לתכנים המקוריים שאפל תפיק, כשלצדם השירות יציע גם תכנים שבבעלות חברת אחרות • בדיווח של אתר The Information לא פורט מיהן 100 המדינות בהן השירות יושק בתחילה, כך שבשלב זה לא ברור אם הוא מתוכנן להגיע לארץ
מטרת הגיוס של ענקית המדיה האמריקאית היא המשך ההשקעה במנוע הצמיחה העיקרי שלה ברבעון החולף - תוכן מקורי • בשבוע שעבר החברה דיווחה על תוצאות מפתיעות, והמניה עלתה בשיעור דו-ספרתי
זאת לעומת תחזיות לרווח של 68 סנט למניה בלבד • הכנסות החברה הסתכמו ב-4 מיליארד דולר, בהתאם לתחזיות, והיא הוסיפה כ-7 מיליון מנויים חדשים
ניר זכה בפרס התרומה לתוכן בפרסי החדשנות של פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי ונבחר מתוך מאות מנהלי טלוויזיה מרחבי העולם • בתוך כך, הבוקר נודע כי קשת מכרה לנטפליקס את סדרת הדרמה "בשבילה גיבורים עפים"
לפי דיווח בבלומברג, נטפליקס מפתחת פרויקטים מיוחדים שיאפשרו למשתמשיה לקבוע את המשך העלילה • הראשון בשורת פרויקטים אלה ישוחרר עד סוף השנה הנוכחית, ותוכנית המדע הבדיוני הפופולרית "מראה שחורה" תכלול פרק שיהיה חלק מהמיזם • בחברה לא אישרו רשמית את הדיווח
לראשונה, ענקית הסטרימינג עקפה את ענקית הכבלים שהובילה את הטבלה במשך 16 שנים ברציפות, וצברה לזכותה 112 מועמדויות - לעומת 108 מועמדויות של HBO
כל מותגי הוט ימותגו תחת לוגו אחד משתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ • בנוסף תרחיב החברה את הצעות התוכן שלה: שירות נטפליקס יוצע בכל הממירים המתקדמים, ערוצי הסרטים יחודשו עם מגוון גדול יותר של סרטים, והטבות נוספות יוצעו בקרוב ללקוחות הקבוצה
הבוקר שלחו ל"גלובס" כמה לקוחות של סלקום צילומי הודעות שקיבלו מן החברה, וזאת למרות שחלק מהלקוחות האלו התחברו לסלקום בחודשים האחרונים תוך קבלת התחייבות שהמחיר המוזל יישאר בתוקף במשך שנה
ענקית הסטרימינג בודקת אם שידור טריילרים בין הפרקים יעזור "למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר"
במקום זאת תציע פרטנר למצטרפים חדשים שנה צפייה בערוצי הספורט פרימיום ללא תשלום • במקביל, החברה מייקרת ב-10 שקלים את מסלול הטריפל או הבאנדל שלה, מ-129 שקל ל-139 שקל
שירותי הסטרימינג כובשים את הצרכנים ברחבי העולם ומשנים את תעשיית הבידור והמדיה כולה • מבחינת המשקיעים, קשה להתייחס אל תחום המדיה והתוכן כהשקעה סקטוריאלית, ונדרש ניתוח ובחירה במספר מצומצם של חברות עם סיכויים גבוהים לנצח במרוץ התוכן
ענקיות הסטרימינג מספקות לנו היצע בלתי נתפס של סדרות, סרטים ומוזיקה - ובכל זאת לא מעט צרכנים מדווחים על תסכול ושיעמום • איך ייתכן שאלגוריתמים משוכללים כל-כך ממליצים על תוכן שחוזר על עצמו, ומה אפשר לעשות כדי לשנות את זה?
היא שורפת מזומנים בקצב מסחרר, מגייסת חוב והון והרבה ממנו וטועה בתחזיות - בשבוע שעבר זה היה בפעם השלישית בעשרת הרבעונים האחרונים • בתגובה הפילו המשקיעים את המניה, מה שהאט את המומנטום החזק של ענקית המדיה • האם נטפליקס מתקרבת למיצוי הפוטנציאל?
דוחות כספייםטלוויזיהטסלהמסיםסטרימינגסרטיםפרסומותתוכניות טלוויזיהתערוכה טלוויזיה