הקמפיין לחיזוק המותג "מנה חמה", בהשקעה של 300 אלף שקל, פונה לבני-נוער באמצעות סרטונים קצרים בווטס-אפ וכן בפייסבוק, באינסטגרם וביו-טיוב
אתר מובייל וורלד מדרג את 10 האירועים ששינו את תעשיית הסלולר העולמית בשנה שחלפה ■ במקום הראשון: הכישלון של אפל בתחום המפות ■ עוד בעשירייה: מאבק אפל וסמסונג בנושא העתקות וזכויות יוצרים ■ ומה עם ההנפקה של פייסבוק?
גם ההתעניינות של פייסבוק ברכישת אפליקציית WhatsApp, לא מצליחה לרגש את מייסדי החברה ■ בריאן אקטון ויאן קאום ממשיכים לשבת באותו חלל עם שאר העובדים ולענות למיילים מלקוחות: "אנחנו שומרים על פרופיל תקשורתי נמוך"
הרפובליקנים: להעלות מסים ב-800 מיליארד דולר ולקצץ 600 מיליארד דולר משירותי הבריאות ■ יוון הודיעה כי תבצע רכישה עצמית של האג"ח שלה ■ מאקרו: מדד ISM הצביע על הפעילות היצרנית האיטית ביותר מאז יולי 2009
בבלוג הטכנולוגיה טק-קראנץ': פייסבוק מנהלת מגעים לרכישת אפליקציית הסמארטפונים לשליחת מסרונים מיידיים מהפופולריות בעולם ■ מחיר הרכישה האמורה ופרטים נוספים עדיין לא נחשפו
אינסטגרם (Instagram)אפליקציותטיקטוקטלגרםמארק צוקרברגמטא (META)פייסבוקפיצ'ררשתות חברתיותתקלות