טבלת הרייטינג: "שבוע סוף" ניצחה את "הישרדות" בקרב על הצפייה במוצ"ש

"שבוע סוף" של רשת, עם רייטינג של 24.2%, נתנה השבוע נוק-אאוט ל"הישרדות" של ערוץ 10, שהגיעה רק למקום ה-15 עם רייטינג של 17.2% ; "ארץ נהדרת" ממשיכה להוביל את הטבלה עם רייטינג של 32.8%

השגרה חוזרת למסכים, ומהדורות החדשות חוזרות למקומן הטבעי - בחמישייה השנייה של משדרי הרייטינג. "ארץ נהדרת" של קשת ממשיכה לשלוט בטבלה ללא עוררין עם 32.8% רייטינג בקרב משקי-בית יהודיים השבוע. קשת הצליחה להכניס במקום השני את "עובדה", עם הסיפור הפיקנטי על המחסלים בעולם התחתון, שזכתה ל-27% רייטינג.

אבל הסיפור האמיתי השבוע, ואולי גם בשבועות הבאים, הוא המאבק על מוצאי שבת. "שבוע סוף" של רשת, עם רייטינג של 24.2%, נתנה השבוע נוק-אאוט ל"הישרדות" של ערוץ 10, שהגיעה רק למקום ה-15 עם רייטינג של 17.2%.

גם "צחוק מהעבודה" ששודרה במוצ"ש קיבלה רייטינג נאה של 23%, בעוד המהדורה ששודרה ביום שישי קיבלה רק 20.5%. רגע לפני שרשת משיקה את "המירוץ למיליון" שתשודר בחמישי ומוצ"ש, הקרב על המשבצת חם מתמיד.

"לא נפסיק לרקוד" של קשת בימי ראשון עולה בהתמדה באחוזי הצפייה, והגיע השבוע ל-23.5%. סוגרת את העשירייה, "כולבוטק" ברשת, עם 21.8%, שבתקופה לפני מבצע "עופרת יצוקה" הצליחה להשיג מיקום מעט יותר גבוה בטבלה.

סיכום יחסי הכוחות בעשירייה השבוע: 3 תוכניות לקשת, שלושתן בחמישייה הראשונה, 4 לרשת, ו-3 לחברת החדשות של ערוץ 2. הנציגה הראשונה של ערוץ 10 בטבלה, כאמור במקום ה-15 - "הישרדות" במוצ"ש, כאשר השורדים הצליחו להגיע ברביעי האחרון רק למקום ה-17 בטבלה.

רייטינג