ההון של מיידוף: 826 מיליון דולר, כולל מטוס, יאכטה ומכוניות פאר

מיידוף מעריך את שווי החברה שלו, שנמצאת כעת בהליכי פירוק, ב-700 מיליון דולר ; בשבוע שעבר נשלח מיידוף לכלא, לאחר שהודה בכל 11 הסעיפים של כתב האישום באחת מפרשות ההונאה הגדולות ביותר בתולדות וול סטריט

שווי הונו של ברנרד מיידוף, שהודה בביצוע הונאת פונזי בהיקף של מיליארדי דולרים, מגיע ל-826 מיליון דולר, לפי מסמך שהוגש שלשום (ו') לבית המשפט הפדרלי. לפי המסמך, מיידוף מעריך את שווי החברה שלו, ברנרד ל. מיידוף אינווסטמנט סקיוריטיס, שנמצאת כעת הליכי פירוק, ב-700 מיליון דולר.

רשימת הנכסים של מיידוף מלבד החברה כוללת נדל"ן ברחבי העולם בשווי 22 מיליון דולר, כולל דירה בניו יורק בשווי 7 מיליון דולר, בית בפאלם ביץ', פלורידה, בשווי 11 מיליון דולר, בית נוסף במונטוק, ניו יורק, בשווי 3 מיליון דולר, ובית בקאפ ד'אנטיב, צרפת, בשווי מיליון דולר. כל יחידות הדיור הכלולות ברשימה, למעט הבית במונטוק, רשומים כרכושה של אשתו של מיידוף, רות מיידוף.

מרשימת הנכסים האחרים, שאינם כלולים בנכסי החברה של מיידוף, מצטיירת תמונה של חיי מותרות: אחזקה בת 50% במטוס צ'רטר בשווי 12 מיליון דולר, יאכטה בשווי 7 מיליון דולר בצרפת, ותכשיטים ביותר מ-2 מיליון דולר.

גם היאכטה והתכשיטים, וכן מזומנים ומכוניות - שתי מכוניות מרצדס מ-1999 ומ-2004, ופולקסווגן מ-2004 - ששוויים המצרפי מגיע ל-17 מיליון דולר, מופיעים על שמה של רות מיידוף. המסמך פורסם אתמול (שבת) באתר האינטרנט של ה"וול סטריט ג'ורנל".

ביום ה' שעבר נשלח מיידוף לכלא, לאחר שהודה בכל 11 הסעיפים של כתב האישום באחת מפרשות ההונאה הגדולות ביותר בתולדות וול סטריט. במסגרת הונאת הפונזי נגנבו מיליארדי דולרים מאלפי משקיעים.

המסמך האמור נמנה עם מסמכים שהוגשו לבית המשפט במסגרת עתירה לשחרורו של מיידוף מהכלא עד למתן גזר דינו, שנקבע ל-16 ביוני. עונש המאסר המצטבר על העבירות שבהן הודה מיידוף מגיע ל-150 שנה.