תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה עובר למקאן-אריקסון

התקציב, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, נוהל ב-6 השנים האחרונות ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

מסתמן: תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, יעבור למשרד הפרסום מקאן-אריקסון - כך נודע ל"גלובס". מקאן מצוי בעיצומו של משא-ומתן מסחרי מתקדם עם הרשת, ואם לא יחולו שינויים של הרגע האחרון - יזכה מקאן בתקציב.

תקציב הפרסום של אופטיקנה נוהל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. בסוף 2004 היה שלמור שותף למהלך המיתוג מחדש של הרשת, שנועד לתת לה אוריינטציה אופנתית ולא רק פונקציונאלית.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של אופטיקנה עמד ב-2008 על 10.6 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2007 עמד התקציב על 7.4 מיליון דולר במחיר מחירון.

תחום האופטיקה כולו קפץ בשנים האחרונות מדרגה בכל הנוגע לפרסום, לרבות פרסום בטלוויזיה. אופטיקנה ואירוקה הן הרשתות הבולטות בכל הנוגע לפרסום תדמיתי של מוצריהן. גם אירוקה החליפה לאחרונה משרד פרסום, והתקשרה עם זרמון-גולדמן במקום באומן-בר-ריבנאי.

כאמור, בשנים האחרונות נעשו מאמצים רבים להעניק לרשת אוריינטציה אופנתית. הסיסמה שליוותה את פרסומי הרשת היתה "התשוקה למשקפיים". לאחרונה בחרה אופטיקנה בבני הזוג איזבל אדלר ואורן סימנטוב להוביל את קטלוג הרשת לקיץ 2009.