בית המשפט אישר את רכישת רשת ג'אמפ ע"י ריטייל ישראל

שווי העסקה מוערך בכ-27 מיליון שקל ■ בנק לאומי ימסור את עמדתו לגבי הסדר הנושים של ג'אמפ ביום ראשון ■ אבי מלכה, מבעלי רייטיל ישראל: "נחזיר את המותג ג'אמפ למפת השוק הישראלי"

לאחר שנאמן ג'אמפ, רו"ח מנחם רהב, אישר את רכישת ג'אמפ (JUMP) על-ידי קבוצת רייטיל ישראל שבבעלות אבי מלכה, אישר היום (ה') בית משפט השלום בתל-אביב את רכישת ג'אמפ על-ידי קבוצת רייטיל ישראל.

בתוף כך, בית המשפט אישר היום את הסדר הנושים של חברת ג'אמפ. במסגרת ההסדר הופכת רייטיל ישראל לבעלים מלאים של חברת ג'אמפ. הסדר הנושים אושר בתנאי שבנק לאומי יודיע על הסכמתו עד יום ראשון הקרוב.

אם בנק לאומי יתנגד להסדר, תסתיים הקפאת ההליכים, והנושים יוכלו לפעול כנגד החברה. על-פי הסדרי הנאמן בדיון, שווי העסקה מוערך בכ-27 מיליון שקל.

אבי מלכה, מבעלי קבוצת רייטיל ישראל, מסר כי "לאחר תקופה ממושכת במהלכה פעלה הקבוצה לרכישת ג'אמפ, אנו שמים לעצמנו מטרה נעלה להמשיך להפעיל את כל סניפי ג'אמפ ולהמשיך לדאוג לעובדי החברה, בהם אנו רואים שותפים להצלחת המותג, תוך מגמה להחזיר אותו למפת השוק הישראלי".

קבוצת רייטיל ישראל נמצאת בבעלות אבי מלכה, הקבוצה מפעילה 3 רשתות מובילות: רשת ml המונה 62 סניפים, רשת ml men המונה 31 סניפים, רשת mam'z המונה 7 סניפים וכן מותג ההיריון for2.