משרד הפרסום עמית בן-נון זכה בתקציב הפרסום של גן האירועים "הווילה" בגן אורנים בתל-אביב. בחודשים הקרובים יעבור המקום מיתוג מחדש בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, כאשר תקציב הפרסום לשנה הקרובה צפוי לעמוד על מיליון שקל.
בשבוע שעבר אישר בית המשפט המחוזי את זכייתה של קבוצת מורג במכרז להפעלת גן אורנים. אולם האירועים "פריים כחול" שבו זכתה הקבוצה ייקרא מעתה "הווילה", והוא צפוי להיפתח מחדש בתחילת ינואר 2010.
"הווילה" מצטרפת לגן האירועים היוקרתי "הבית הירוק", שנמצא גם הוא בבעלות קבוצת מורג ומבוססת על קונספט דומה של אווירה יוקרתית.
במסגרת ההתקשרות יתמקד משרד הפרסום בהחדרת המותג "הווילה", לשעבר "פריים כחול", בעיקר באמצעות שיווק באינטרנט, דיוור, עיתונות ושילוט חוצות.
מיקי סבר, מבעלי קבוצת מורג, המרכז מטעם הקבוצה את פעילות "הווילה", מסר כי "חלק ארי מהתקציב הכולל יופנה לשווק באינטרנט, וחלקו האחר למיתוג 'הווילה' ולהחדרת האמינות של 'הווילה' בגן אורנים בעיני הציבור הרחב".
קבוצת מורג הוקמה לפני כ-20 שנה על-ידי דני ורנר, מיקי סבר, אריה גנץ וברוך נדלר. הקבוצה מפעילה מערכי מזון גדולים בארץ באופן בלעדי בפארק הירקון, מרכז הירידים בתל-אביב, פארקי-המים מימדיון וימית 2000, פארק נחשונית, בנייני האומה בירושלים, פארק מיני ישראל ועוד. מורג היא חלק מקבוצת מותגי זהב שבבעלות דני ורנר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.