פרק ההדחה של "האח הגדול" הניב אמש רייטינג של 30.9%

"ארץ נהדרת" של קשת נסוגה מעט מהשבוע שעבר אבל עדיין חזקה בימי שישי - רשמה השבוע רייטינג של 26.7% ■ "החיים זה לא הכול" של רשת פתחה עונה עם רייטינג של 29%

זכיינית ערוץ 2 רשת בהחלט יכולה להתבשם מניחוח ההצלחה של השבוע האחרון, אם כי רצוי שהוא לא יסמא את חושיה. גמר "רוקדים עם כוכבים" הביא לזכיינית נתונים נאים ובעיקר מינף את פרק פתיחת העונה של הסיטקום המצליח "החיים זה לא הכל", שהשיג רייטינג של כמעט 29%. "משפחה חורגת" היא התוכנית היחידה שלא שודרה בערב הגמר ונדחקה אף היא לעשירייה הראשונה באבלה השבועית.

אברי גלעד מראה כי עוצמת תוכניתו אינה במותג אלא באייטמים שהוא מביא, כשהשבוע הוא משיג רייטינג מוצלח של 18.6%. עם סיום העונה של אחד העוגנים הבודדים של רשת, השבוע הזה העיניים יהיו נשואות כלפי תוצאות "שבוע סוף" שחוזרת בלבוש מחודש.

קשת ממשיכה בינתיים בהובלה. "האח הגדול" שומרת על נתונים גבוהים ויציבים, כשפרק ההדחה אתמול (שבת) מביא 30.9% צפייה - מעט יותר מהפרק ששודר ביום רביעי. "ארץ נהדרת" נסוגה מעט מהשבוע שעבר", אבל היא עדיין חזקה בימי שישי - 26.7% השבוע.

מהדורות חדשות ערוץ 2 ממשיכות לאחוז בנתוניהן המרשימים. מהדורת החדשות המרכזית מביאה רייטינג של 20.7%, ויאיר לפיד יכול להיות מרוצה עם רייטינג של 19.6%. מהדורת חדשות השבת רשמה רייטינג של 24.8%.

קשת מצליחה להפריח אמנם את שממת סופי השבוע, דונם אחר דונם, אולם ישנם עדיין אזורים שממאנים להתרומם. כך, למשל, ההחלטה של קשת לשבץ מהדורת חדשות בידור, "Y בערב" של yes, עדיין לא מוכיחה את עצמה. תוכנית הסיכום השבועית ביום שבת אחרי-הצהריים מביאה רייטינג של 3% בלבד.

הצלחה, עם זאת, נרשמת בתוכנית הבוקר של קשת "יום חדש", שמתגברת על הזוגיות התמוהה של דן שילון וטלי מורנו ומביאה רייטינג גבוה במיוחד ביחס לשעות הבוקר - 7.3%.

בזירת ערוץ 10 אין כל חדש. במוצאי שבת מהדורת חדשות ערוץ 10 רשמה רייטינג של 7.3% בלבד. "המקור" שומרת על פאסון בשבוע האחרון מול "האח הגדול" עם רייטינג של 10.1%, ו"הרווק" עדיין לא במיטבה עם רייטינג של 11.5% בלבד.

11
 11