תחרות מלכת היופי חוזרת לימי הזוהר: הניבה רייטינג של 23.5%

בשנתיים האחרונות שודרה התחרות בערוץ 10 ורשמה רייטינג של כ-16.5% בלבד ■ תוכניתו של אמנון לוי בערוץ 10, עם תחקיר על שדר הרדיו אליקו, הביאה אמש רייטינג של 9.8%

תחרות מלכת היופי חוזרת לימי הזוהר שלה: אחרי שנתיים בערוץ 10 הניבה אמש (ב') התחרות, ששודרה על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, רייטינג של 23.5% - כך על-פי נתונים ראשוניים.

לשם ההשוואה - בפעם האחרונה בה השיגה התחרות נתון דומה היה זה ב-2007, אז נרשם לטקס רייטינג של 25.6%. בשנה שעברה הביאה התחרות הלאומית רייטינג של 16.6% בלבד, וב-2008 - רייטינג של 16.2%.

מהדורת חדשות ערוץ 2 הניבה אמש רייטינג של 18.5%, לעומת רייטינג של 8.6% למהדורת חדשות ערוץ 10. מהדורת "מבט" בערוץ 1 השיגה רייטינג של 6.3% ו-153 אלף צופים.

תוכניתו של אמנון לוי בערוץ 10, עם תחקיר על שדר הרדיו אליקו, הביאה רייטינג של 9.8% בלבד. "תוכנית חיסכון" של ערוץ 2 הביאה רייטינג של 13.1%, "אנשי היום" של גדי סוקניק הביאה רייטינג של 9.2%, ואילו גיא פינס בערוץ 10 הביא רייטינג של 6.8%.

משחק הכדורגל בערוץ 1 הביא רייטינג של 6.3%. "התבורי'ס" בערוץ 24 הביאו רייטינג של 2.7%.

שביט ויזל מלכת היופי / צלם: ששון משה
 שביט ויזל מלכת היופי / צלם: ששון משה