רשות השידור תפסיק את צעדי החירום בשבועיים הקרובים

כך הוחלט הערב בישיבת הוועד המנהל של רשות השידור ■ צעדי החירום ברשות כוללים ביטול שעות נוספות של עובדים והפסקת שידורי ערוץ 1 בשעה 23:00 בלילה

הנהלת רשות השידור תפסיק את צעדי החירום בשבועיים הקרובים. כך הוחלט בתום ישיבת הוועד המנהל שהתקיימה היום (ג') אחר-הצהריים.

החלטת הגוף המנהל של הרשות, שהתקבלה בדעת אחת עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה איל גבאי, מגיעה כמחווה של רצון טוב מול עובדי רשות השידור בתקופת הדיונים על הרפורמה. צעדי החירום כוללים ביטול שעות נוספות של עובדים והפסקת שידורי ערוץ 1 בשעה 23:00 בלילה.

"התקבל דיווח על נכונות העובדים להפחתת שכרם לתקופה של חודשיים ונכונות ההנהלה לצמצום משמעותי של צעדי החרום בתקופה זו", נמסר בהודעת רשות השידור. "בשבוע הבא אמור להתקיים דיון בעניין הרפורמה בין כל הגורמים הנוגעים בדבר. הנהלת הרשות, כמו גם משרד האוצר, מייחסים חשיבות רבה לדיון ולתוצאותיו."

"במחווה של רצון טוב ועל מנת לסייע ביצירת אווירה עניינית בדיון הקבוע לשבוע הבא, מחליט הועד המנהל לאשר למנכ"ל להגמיש את צעדי היחרום מעת קבלת החלטה זו ועד ליום ראשון 21.3.2010", נכתב בהודעת הרשות.

אם תהיה התקדמות "משמעותית" בנושא הרפורמה בשבועיים אלה, יוחלט על הסכם ביניים שיכלול את ביטולם המלא צעדי החירום והפחתת שכר כאמור לעיל.

"אנו מקווים שהחלטה זו תתרום למאמץ המשותף לעובדי הרשות, לוועדים, להסתדרות הכללית, לממשלה ולהנהלת הרשות, להגיע להסכם כולל בעניין הרפורמה ברשות השידור", נמסר מהרשות.

למרות ההודעה, הוועד ההנדסי של קול ישראל טרם הודיע על הפסקת העיצומים.