השעשועון "נראה אותך" של קשת זוכה להצלחה בפסטיבל מיפ

סביב הפורמט של קשת, שפותח בשיתוף עם יגאל שילון ואולפני הרצליה, מתקיימים משאים-ומתנים ביותר מ-20 טריטוריות בעולם, והוא נבחר ע"י חברת ‏THE WITT‏ לאחד מ-28 הפורמטים החדשניים בעולם כיום

משאים-ומתנים מתקדמים מתקיימים סביב הפורמט הישראלי של קשת "נראה אותך" ביותר מ-20 טריטוריות. שעשועון המצלמה הנסתרת, שפותח על-ידי קשת בשיתוף עם יגאל שילון ואולפני הרצליה, נחשב לאחד הפורמטים המדוברים ביותר בשוק הטלוויזיה מיפ, שיינעל מחר (ו') בקאן שבצרפת.

בשבוע הבא צפויה חברת ההפצה של הפורמט, RDF, לחתום על עסקאות עם גופי שידור בצרפת, ספרד, בלגיה, במדינות הסקנדינביות ואף עם גורמים במזרח-התיכון - כך נודע ל"גלובס".

גלובס מסקר את פסטיבל mipt
 גלובס מסקר את פסטיבל mipt

"נראה אותך", המופץ תחת השם "Deal with it", נבחר על-ידי חברת המחקר הטלוויזיוני THE WITT לאחד מ-28 הפורמטים החדשניים בעולם כיום (יחד עם "המסגרת" של חברת "יולי אוגוסט" המופצת על-ידי אבי ארמוזה).

בעת הקרנת קטע מהתוכנית שתעלה בקרוב בקשת, פרץ הקהל בצחוק רם בפעם היחידה בעת הקרנת המצגת המרכזית בפני באי הפסטיבל.

לדברי איש המכירות של חברת RDF, מיד בתום ההקרנה החלה התעניינות משמעותית בפורמט. כרגע מתקיימת מלחמת מחירים בין גופים שונים באותן מדינות על הפורמט.

התוכנית מתנהלת בתוך מסעדה או בית-קפה, כאשר מלצרית מבקשת מאחד מבין אחד הזוגות במקום לגשת הצידה. שם מנחי השעשועון (בארץ יהיו אלה אבי נוסבאום ושי גולדשטיין) מלבישים עליו אוזנייה ומיקרופון, והוא שב אל השולחן, מבלי שבן או בת-זוגו יודעים כי חברו לארוחה משתתף בשעשועון. כך, במהלך הארוחה מוטלות על המשתתף משימות מביכות ונועזות, ועליו להמשיך בהן כדי לזכות בפרס כספי גדול, מבלי לחשוף את העובדה שהוא בשעשועון.

עמי גלאם, מנהל תחום בידור וריאליטי בקשת, שהגיע למיפ עם מנהלת קשת פורמטס קרן שחר, אמר ל"גלובס", "לשמחתנו הפורמט היה אחד הבולטים במיפ. התגובות והביקורות היו מצוינות. RDF קיבלה הרבה הצעות רכישה, כך שכרגע הם צריכים לקבל החלטה למי הם מעוניינים למכור. אנחנו שמחים מאד שתוצר מקורי שלנו מקבל כזו התעניינות עוד בטרם שודרה התוכנית בארץ, מה שמחזק עוד יותר את העלייה שלנו לאוויר".