תנובה - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום ובנק מזרחי-טפחות מדורגות בטבלאות למרות שכלל לא שודרו השבוע

הפרסומת של בזק באמצעות אדלר-חומסקי היא הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות. השבוע חלה עלייה בשיעורי הזכירה של הפרסומת, והם גבוהים ב-20% מממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד כעת על 11.4%.

הפרסומת של תנובה באמצעות מקאן-אריקסון חוזרת לראש טבלת הפרסומות האהובות, לאחר שפינתה את המקום בשבוע שעבר לטובת הפרסומת של בזק. שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.3%.

זהו השבוע השני ברציפות שבו הפרסומות של סלקום ושל בנק מזרחי-טפחות מדורגות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרו, והשבוע מצטרפת אליהן גם הפרסומת של פלאפון.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי זו לא הפעם הראשונה שפרסומת של בנק מזרחי-טפחות משאירה חותם גם לאחר שהיא כבר אינה משודרת: קמפיין "להעביר את דביר" של הבנק זכה להיות מדורג 5 שבועות ברציפות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות גם לאחר שירד מהאוויר.

הפרסומת של yes באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 244 לעומת 242 בשבוע שעבר.

גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים חלה עלייה קלה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הושקעו כ-36.7 מיליון דולר לעומת כ-34.4 מיליון דולר בשבוע שעבר.

תנובה
 תנובה