בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2 מיליון שקל

מהלך התלת-ממד של בזק בראש דירוג המותגים המושקעים, ובנק דיסקונט מגביר ווליום פרסומי בדרך למקום השני

למי שסבר כי טכנולוגיית התלת-ממד מוגבלת רק להקרנות סרטים דוגמת "אווטאר" בבתי-הקולנוע, נכונה הפתעה השבוע: חברת התקשורת בזק מציעה מחשב מסובסד של acer בטכנולוגיית תלת-ממד למצטרפים למסלול NGN עד 10 מגה.

בזק ממוקמת במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים עם הוצאה פרסומית של כ-2 מיליון שקל להפצת בשורת ה-3D, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

בדרך-כלל מפרסמים בווליום גבוה עולים אל המקום הראשון - ואז יורדים ומנמיכים ווליום בהדרגה. אבל בבנק דיסקונט כנראה חושבים אחרת, ולאחר שבועיים במקום הראשון ושבוע במקום הרביעי הם מבעירים מחדש את מנועי הפרסום - ועולים אל המקום השני בטבלת המותגים המושקעים, באמצעות יהושע TBWA, על מנת לבשר לנו שכ-51,268 לקוחות כבר הצטרפו לחיסכון מפתח.

טוטו-ווינר ממוקם במקום השלישי השבוע עם שלל סלוגנים בהקשר להגרלות מונדיאל: "עם ווינר נהנים בכל משחק, עם ווינר המונדיאל מרגש יותר, עם ווינר המונדיאל מרתק יותר וכו'", באמצעות יהושע TBWA.

רשת מקדונלד'ס מתמקמת במקום הרביעי השבוע עם קמפיין טלוויזיה חד שלא נותן לנו לפספס את המסר: "מקדונלד'ס, לא מה שחשבתם". מקדונלד'ס מפשטים את המסר על מנת שלא תהיינה אי-הבנות: האוכל לא משמין כפי שחשבתם. משרד הפרסום גם הפעם הוא יהושע TBWA, הנמצא בפריחה בתקופה האחרונה.

בתדיראן החליטו לעשות מעשה. כנראה שלחברים שם נמאס שנתח השוק שלהם התקרר בהדרגה לאחרונה, עקב היעדרותם הממושכת מהמערכה הפרסומית המאסיבית בין מזגני טורנדו ואלקטרה, והם החליטו להפסיק לעמוד ולהשקיף מהצד.

תדיראן גייסו לצורך העניין את מקאן-אריקסון והשקיעו רק השבוע כמיליון שקל בפרסום, תחת הסלוגן שכבר הספיק לעורר ויכוחים: "תדיראן - המזגן היחיד שקירר בסהרה".

המותגים המושקעים

1. בזק - 2,063,205 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. בנק דיסקונט - 2,022,054 שקל - באמצעות יהושע TBWA

3. טוטו-ווינר - 1,490,384 שקל - באמצעות יהושע TBWA

4. מקדונלד'ס - 1,180,221 שקל - באמצעות יהושע TBWA

5. תדיראן (מזגנים) - 1,027,081 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים: 18/6/10-24/6/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.