הנפקת די מדיקל בנאסד"ק: אנליסט יפיץ מניות בישראל

החברה, שמפתחת מכשור רפואי בתחום הסוכרת, מתכננת לגייס בשבוע הבא כ-30 מיליון דולר בפרמיה של 12%-34% על מחיר השוק בת"א

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, תתבצע הנפקת די מדיקל בנאסד"ק כבר בימים הקרובים. במקביל להנפקה מתכננים החתמים להפיץ כרבע מהמניות בישראל, ומי שיבצע את ההפצה יהיה אנליסט חיתום, כך נודע ל"גלובס".

די מדיקל, שמפתחת מכשור רפואי בתחום הסוכרת, מתכננת לגייס כ-30 מיליון דולר. מחיר המניה אליו מכוונת די מדיקל בהנפקה הצפויה הוא 10-12 דולר, פרמיה של 12%-34% על מחיר השוק בת"א.

את ההנפקה יובילו החתמים Rodman & Renshaw ו-Think Equity, ותהיה להם אפשרות לרכוש עוד כ-409 אלף מניות במחיר ההנפקה, עד 45 ימים אחרי ההנפקה. לאחר שתושלם ההנפקה, מניית די מדיקל תיסחר תחת הסימול DMED.

שווי של עד 105 מיליון דולר בהנפקה

די מדיקל, המנוהלת על-ידי אפרי ארגמן, פועלת בתחום המכשור לסוכרת באמצעות החברות הבנות שלה: נילימדיקס (94.2%), אשר פיתחה משאבה למתן אינסולין; ג'י-סנס (92%), המפתחת מכשיר למדידה רציפה של גלוקוז; מדקס-סט (90.1%), שמפתחת רכיבים למשאבת האינסולין; וסינדולור (באמצעות החזקה של 58.2% בנקסט-ג'ן), שמפתחת מזרק ללא כאב.

על-פי התשקיף שהגישה, די מדיקל מייעדת כ-7.7 מיליון דולר מהתמורה לצורך הרחבת מערך השיווק והמכירות, עוד 5.5 מיליון דולר להגדלת יכולות הייצור, וכן כ-8.5 מיליון דולר להשלמת המחקר, הפיתוח והמסחור של משאבת האינסולין החד-פעמית Nilipatch.

די מדיקל מתכננת לחדור בשנים הקרובות, באמצעות הסכמי הפצה, למדינות ה-BRIC (ברזיל, רוסיה, הודו וסין), וכן למקסיקו ולמדינות אירופה. לאחרונה דיווחה החברה על הסכם הפצה עליו חתמה באיטליה, מדינה בה שיעור חולי הסוכרת מגיע ל-8.8%.

שווי השוק הנוכחי של די מדיקל בבורסה של ת"א עומד על 211 מיליון שקל. לפי טווח המחירים אליו מכוונת החברה בהנפקה, שווי השוק לו היא מצפה מגיע ל-88-105 מיליון דולר.