נייקי מעוררת סערה בבלוגוספירה, אך הפעם לא בכוחות עצמה. מגזין "AdAge" מדווח כי מודעת פרינט, המקדמת כביכול את קטגוריית הנשים של החברה (NikeWomen) וזוכה להרבה מאוד תהודה ומחמאות ברשת, היא בעצם מודעה מזויפת.
המודעה המדוברת מציגה דמות של אישה, כשכותרתה היא "התחת שלי גדול". מודעה זו מזכירה בצורה חשודה קמפיין אמיתי של נייקי, שרץ לפני 5 שנים, למעט שני הבדלים מינוריים: שגיאת כתיב באיות המילה "ambassador" ודמות אישה שונה מזו שהופיעה בקמפיין המקורי.
למרות זאת, כלי תקשורת רבים וגולשים נפלו בפח ובחרו לסקר את הקמפיין, ואף לשבח את העובדה שבנייקי בחרו לקדם אישה שאינה משקפת את מודל הדוגמנית הקלאסית.
"AdAge" פנה למשרד הפרסום שהיה אחראי על עיצוב הפרסומת הישנה, אולם שם טענו כי הם אינם מעורבים. לבסוף, נציג נייקי אישרה כי אכן מדובר במודעה מזויפת.
עד כה לא ברור מיהו הגורם שעומד מאחורי המהלך.
קמפיין של נייק
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.