תביעה: כמעט חינם הפרה הסכם תוך התנהלות כוחנית של עדי צים

חברת הנדל"ן פריימרוז פרופרטיס תובעת 1.5 מיליון שקל מחברת מחסני כמעט חינם, בטענה להפרת התחייבות בקשר לתנאי השכירות בנכס בצפון ■ למה דווקא עכשיו / פרשנות - שי שלו

במקביל לפרסומים על הנפקה הצפויה, הוגשה השבוע תביעה על סך 1.5 מיליון שקל נגד עדי צים וחברת מחסני כמעט חינם. התביעה הוגשה על רקע הפרת התחייבות חתומה בקשר לתנאי השכירות של נכס בן כ-3,000 מ"ר בצפון.

התביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בתל-אביב, מגוללת מסכת של התבטאויות מילוליות קשות, לרבות על רקע עדתי, אילוץ וכפייה, שמטרתם הכנעת התובעת לוותר על התחייבות שניתנו לה בכתב ונחתמו על-ידי הנתבעים. עוד מפרטת התביעה נזק שהסבו הנתבעים לציוד במקום.

התובעת, חברת הנדל"ן פריימרוז פרופרטיס, טוענת כי כתוצאה מהתנהלות כוחנית של האחים צים, ובראשם עדי צים, היא נאלצה להיעתר לתנאים חדשים שהוכתבו לה.

לטענתה, התביעה באה לפצותה על הנזק הגדול שנגרם לה עקב הפרת ההתחייבות המקורית שניתנה לה על-ידי מחסני כמעט חינם בבעלות האחים צים.

בין השאר מצוטטת בכתב התביעה שיחה בין נציג פריימרוז פרופרטיס, גיורא ארד, לבין רני צים. מהשיחה המצוטטת עולה כי לדברי רני צים, הוא עצמו חסר אונים מול התנהלותו של אחיו עדי, וכי על רקע זה הוא קיבל החלטה להפריד את עסקי הנדל"ן מעסקיו של אחיו.

שיחה זו היא בעלת משמעות לא מבוטלת בהקשר להנפקתה הצפויה של כמעט חינם. זאת, מכיון שבין היתר מצוטט שם רני צים כאומר: "אז אני עכשיו עושה עסקאות בפרטי ולא נותן לו (לאחיו) להתקרב".