בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - פרטנר עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל

תמיד מעניין לראות כיצד כל מתחרה תופס משבצת אחרת בקטגוריה במסגרת הבידול. דן חסכן מ-1965 של בנק הפועלים פוגש השבוע את בשבקין של 2010 מ"הישרדות אולסטארס". מין שילוב כזה של תוכן ופרסומות שמוכיח את עצמו מדי פעם.

הילדים של אז הם צופי "הישרדות" של היום, ותמיד נעים להיפגש שוב עם דן החסכן. הפועלים שם על המהלך השבוע בלבד כ-2.2 מיליון שקל באמצעות גיתם BBDO, ומוביל בפרסום בקטגוריית הבנקאות, שמתעוררת לקראת סוף השנה.

בנק לאומי, לעומת זאת, מצוי מזה זמן בעולמות הדיגיטל, והשבוע הוא מעלה באמצעות מקאן-אריקסון קמפיין המתקשר את סט הכלים הווירטואליים שהוא מעמיד לטובת לקוחותיו, תחת הסלוגן: "גם היום אתה חייב ללכת לבנק, אבל אתה ממש לא חייב".

עוד נציין במסגרת קטגוריית הבנקאות את הפרסומת למסלול השקעות בלבד של הבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן. למרות שהפרסומת כבר הורידה ווליום פרסומי ואינה נכללת השבוע בחמישייה, מתברר כי הקמפיין מבית גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך לעמוד בראש סקר הפרסומות הזכורות והאהובות עם ניקוד הגבוה בעשרות אחוזים מהממוצע הרב-שנתי.

במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים מתחוללת לה מהפכה סלולרית בגוון כתום. פרטנר, שהכניסה לאחרונה למערך הפרסום שלה את תל-אביב-מוסקבה, משנה כיוון פרסומי ומעלה קמפיין סמארטפונים עם לוק מאוד שונה ממה שהורגלנו אליו על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן. הקמפיין בולט ומגובה בעיתונות ובשילוט חוצות, אבל אין ספק כי החלפת שדרת הניהול בחברה הכתומה שינתה לחלוטין את הקו הפרסומי של החברה.

HOT ובזק ממשיכות לבלוט גם השבוע בחמישייה הפותחת בטבלה. HOT מציעה באמצעות באומן-בר-ריבנאי ללקוחות שמצטרפים לטריפל גם טלוויזיה LCD 32 אינץ', ואילו בזק מציעה לראשונה באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי בחשבונית אחת תשתית אינטרנט, ספק וקו טלפון עם מכסת שיחות קבועה.

המותגים המושקעים

1. בנק הפועלים - 2,205,821 שקל - באמצעות גיתם BBDO

2. פרטנר - 1,709,102 שקל - באמצעות תל-אביב-מוסקבה

3. בנק לאומי - 1,579,899 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. HOT - כ-1,528,770 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. בזק - 1,070,390 שקל - באמצעות אדלר חומסקי&ורשבסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 3-9/12/2010.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.