שלושים ומשהו: "האח הגדול" ממשיכה לשלוט בטבלת הרייטינג

"ארץ נהדרת" של קשת השיגה השבוע את הרייטינג הגבוה ביותר בשנתיים האחרונות - 32.1% ■ "היפה והחנון" של ערוץ 10 מדורגת במקום השמיני בטבלה השבועית עם רייטינג של 23.6%

שבוע שני שלזכיינית ערוץ 2 רשת אין כל נציגות בעשירייה הבכירה בטבלת הרייטינג השבועית. השבוע הזה קשה עוד יותר לנוכח העובדה שערוץ 10 מצליח להכניס את הלהיט שלו "היפה והחנון" הישר אל המקום השמיני בצמרת הטבלה - עם 23.6% צפייה ושיא עונתי לתוכנית.

מדובר בשבוע הראשון שנכלל כולו במדידת הרייטינג החדשה, במסגרתה כל התוכניות נמדדו מרגע שידורן ועד השעה 2:00 בלילה.

"האח הגדול", כצפוי, ממשיכה לכבוש את טבלאות הרייטינג, ושני הפרקים ששודרו השבוע חצו את קו ה-35% רייטינג - כאשר פרק ההדחה של יום שבת מגיע ל-36.6% צפייה מדהימים.

זכיינית ערוץ 2 קשת מצליחה להוביל לא פחות מ-4 תוכניות ששודרו בימיה אל מעבר ל-30% הצפייה, ובהן "חדשות השבת" עם דני קושמרו.

"ארץ נהדרת" משיגה השבוע את הנתון הגבוה ביותר בשנתיים האחרונות - רייטינג של 32.1% ולמעלה מ-900 אלף צופים.

המספרים של "ארץ נהדרת" גם מעניקים פלטפורמה מוצלחת לרצועה הלילית של "ביפ". התוכנית "טלוויזיה במיטבה" רושמת 20.9% רייטינג. הפלטפורמה של "האח הגדול" מצידה מספקת תמיכה לתוכנית הדוקו-ריאליטי "בקרוב אהבה", שרשמה אמש (מוצ"ש) רייטינג של 23.9%.

סדרת הדרמה "פלפלים צהובים" היא כיום הדרמה הנצפית ביותר בטלוויזיה, כאשר היא ממשיכה לרשום נתונים גבוהים כמו זה של יום חמישי האחרון - 26.3%. התוכנית רושמת התאוששות לאחר הירידה בצפייה בשבוע שעבר עם המעבר לשידור אחרי "עובדה". גם תוכנית התחקירים, עם כתבה אודות האחיות לבית אלפון, מביאה רייטינג מרשים של 25.9%.

ממוצע הרייטינג של מהדורת חדשות ערוץ 2 עמד השבוע על 23.2%, ואילו "אולפן שישי" סוגרת את העשירייה השבועית וממשיכה לשבור את השיא שלה מאז נכנס יאיר לפיד להגשה בינואר 2008 - 22.4% רייטינג.

רייטינג 1
 רייטינג 1