רז שכניק ואטילה שומפלבי יגישו תוכנית שבועית ברדיו ת"א

שכניק הוא כתב הטלוויזיה והמוזיקה של "ידיעות אחרונות", ואילו שומפלבי הוא הכתב המדיני והפוליטי של ynet ■ תוכניתם תשודר בימי שישי ב-15:00 ותעסוק באקטואליה, בידור ופנאי

עיתונאי "ידיעות אחרונות" רז שכניק ואטילה שומפלבי יגישו תכנית אקטואליה ותרבות שבועית ברדיו תל-אביב 102FM.

רצועת השידור החדשה בהגשת הצמד, "גיליון שישי", תעסוק בנושאי אקטואליה, בידור ופנאי, ובמהלכה יגישו השניים גירסה רדיופונית משעשעת וצינית של עיתון יום שישי.

רז שכניק הוא כתב הטלוויזיה, המוזיקה וסגן עורך מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות". אטילה שומפלבי הוא הכתב המדיני והפוליטי של פורטל ynet.

תוכניתם של השניים תשודר בימי שישי בין השעות 15:00-17:00. התוכנית תכלול בין היתר אורחים משתנים מתחומי התרבות והאקטואליה, פינות אורח ומוזיקה באווירת כניסת השבת.

השניים מצטרפים ללוח שידורי התחנה בימי שישי, הכולל בין היתר את תוכניותיהם של נחמה דואק (אף היא כתבת "ידיעות אחרונות"), שי גולדן ושרון כידון, ד"ר אריק אלפר, דני סידס ואודי סגל.

בתחילת החודש פורסם סקר TGI למדידת החשיפה של תחנות הרדיו בישראל, במסגרתו עולה כי תחנת רדיו תל-אביב 102FM התחזקה ב-8% בקרב כלל המאזינים בגילאי 18 פלוס, והיא בין תחנות הרדיו היחידות שכמות המאזינים שלה עלתה בשנה האחרונה.

עמרי רונן, מנהל התוכניות של רדיו תל-אביב 102FM, מסר, כי "שכניק ושומפלבי הם המשובחים והמובילים בדור הצעיר של העיתונאים בישראל, והם ייסגרו את שידורי יום שישי האינטליגנטי של 102FM. תגבירו ותהנו".