רייטינג שבועי: "האח הגדול" מוביל, פתיחה טובה ל"משפחה חורגת"

פרק ההדחה של דנה רון מבית "האח הגדול" השיג אמש רייטינג של 37.3%, ואילו ביום רביעי רשמה התוכנית של קשת 36.4% ■ התוכנית של רשת בהובלת אלון גל השיגה 24.5%

"משפחה חורגת" של זכיינית ערוץ 2 רשת נוחתת הישר אל תוך מרכז טבלת הרייטינג השבועית, הנשלטת על-ידי קשת. התוכנית, בהובלתו של אלון גל, זוכה להשקה מוצלחת בבכורה שלה עם רייטינג של 24.5%.

זו הנציגות היחידה של רשת בהובלה, בשבוע בו גם ערוץ 10 זוכה לעדנה בזכות "היפה והחנון". תוכנית הריאליטי ממשיכה לגבור על "כלבוטק", שניצב מולו ומשיג רייטינג של 21.1%.

אך כל אלה מתגמדים, באופן טבעי, לנוכח "האח הגדול" של קשת. תוכנית ההדחה במוצ"ש, בה הוצאה דנה רון אל מחוץ לבית, השיגה רייטינג מרשים ביותר של 37.3%. הצפייה בתוכנית גוברת ולו במעט על זו ששודרה ביום רביעי האחרון והשיגה רייטינג של 36.4%.

מהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 בהגשת דני קושמרו ממשיכה בהישגיה הנאים עם רייטינג של 28% בשבוע זה.

דווקא "ארץ נהדרת" נסוגה מעט ל-27.5%. דקת השיא בתוכנית היתה במערכון "הפייסבוק", עם רייטינג של 30.9%. בקשת מציינים גם כי מדובר בשיא צפייה עונתי בקרב משקי-הבית הלא יהודיים, שככל הנראה הגיעו אל ערוץ 2 לנוכח ההתפתחויות בקהיר. הרייטינג של כלל האוכלוסייה עמד על 16.7%, ומדובר בנתון גבוה ב-60% מהממוצע העונה.

"עובדה" של קשת רשמה אף היא היחלשות קטנה, אבל עדיין זו העונה הטובה ביותר שלה (מבחינה מדרוגית) מזה זמן רב.

חסרונה של "פלפלים צהובים", שלא שודרה השבוע בשל נאומו של הנשיא חוסני מובארק, מורגש, שכן ראש הטבלה נעדר כל דרמת מקור.

"סימני שאלה" של רשת נחלשה משמעותית בפרק השני שלה והביאה רייטינג של 14.6% בלבד. גם "360", תוכנית התחקירים של רשת, נחלשה - אך עדיין שמרה על נתון ראוי השבוע של 18.4%.

ביום שישי האחרון "יומן" של איילה חסון בערוץ 1 גבר על "השבוע" של גיא זוהר - עם רייטינג של 5.2% מול 4.3% לערוץ 10. "אולפן שישי" בערוץ 2 רשם רייטינג של 17.8%.

עובדה 2011
 עובדה 2011