ההמלצות החמות: 10 מניות הרוכבות על מומנטום חזק

ג'יימס שאו (James Shaw), מנכ"ל חברת WhitePine Investment, פרסם מאמר באתר סיקינד אלפא בו הוא מפנה זרקוק ל-10 מניות שנמצאות במומנטום חזק

יש שתי אסטרטגיות מרכזיות להשקעה:

1. קנה במחיר נמוך ומכור במחיר גבוה. משקיעים בדרך זו מחפשים להשקיע בחברות המוערכות בחסר, בתקווה ששאר השחקנים יכירו בסופו של דבר בכך שהמניה זולה, יכנסו בקניות וערכה יעלה, מה שיאפשר להם למכור ברווח. אגב, במכירה בשורט עושים בדיוק את הפעולה ההפוכה.

2. קנה במחיר גבוה במטרה למכור במחיר גבוה מאוד. כאן המשקיע רוכש מניה שכבר ביצעה דרך לא קצרה למעלה, בדרך כלל לאחר שהחברה דיווחה על תוצאות טובות, עסקאות גדולות או סיבות אחרות, כי הוא מעריך שיש לה עוד מרחב עלייה ולא מעט פעמים פשוט בגלל שהיא נמצאת במומנטום עליות חזק.

ג'יימס שאו (James Shaw), מנכ"ל חברת WhitePine Investment, פרסם מאמר באתר סיקינד אלפא בו הוא מפנה זרקוק ל-10 מניות שנמצאות במומנטום חזק, כל אחת מסיבותיה שלה.

מומנטום חזק
 מומנטום חזק

1. החברה הראשונה בטבלה, Mad Catz Interactive (סימול: MCZ), דיווחה לאחרונה על הרבעון החזק ביותר בתולדותיה - הכנסות של 93 מיליון דולר ורווח של 16 סנט למניה. עם זאת, ב-11 השנים האחרונות לא הצליחה המניה לפרוץ מעל לרמה של 2 דולר, אליה היא שוב מתקרבת למרות מימוש בשבוע האחרון.

2. Opnext (סימול: OPXT). זינקה ב-95.3% בחודש האחרון עם רוח גבית מכל מניות הסקטור (ציוד לרשתות תקשורת אופטיות), ועל רקע תוכנית ממשל אובמה לרשת אזורים גדולים בארה"ב ב-WiFi.

3. Glu Mobile (סימול: GLUU). זינקה ב-91% בחודש האחרון לאחר שהכריזה על סדרה של משחקים חדשים.

4. Midway Gold (סימול: MDW). עלתה ב-40% בחודש (מימושים בימים האחרונים) על רקע התפתחויות חיוביות במכרות הזהב שמפעילה החברה. זינקה ב-111% ב-12 החודשים האחרונים.

5. Mercer International (סימול: MERC). זינקה ב-59% בחודש (גם כאן מימוש חד ביומיים האחרונים) עם רוח גבית מסקטור הנייר כולו. החברה היכתה בגדול את תחזיות האנליסטים בשני הרבעונים האחרונים.

6. Western Refining (סימול: WNR). זינקה בכ-60% בחודש על רקע זינוק במחירי הנפט ושיפור במרווחי הזיקוק (ביחד איתה זינקו גם דלק US של יצחק תשובה אלון USA של דודי ויסמן וחברות אחרות בסקטור).

7. Nexxus Lighting (סימול: NEXS). פועלת בתחום נורות ה-LED. זינקה ב-49.3% בחודש, ככל הנראה על רקע צפי לחדשות טובות בעתיד הקרוב.

8. EMCORE Corporation (סימול: EMKR). זינקה ב-58% בחודש האחרון על רקע גאות במניות סקטור הסולאר. דיווחה על תוצאות טובות לאחרונה.

9. Gramercy Capital (סימול: GKK). פועלת בתחום הנדל"ן המניב. זינקה ב-38% בחודש האחרון (מימושים בימים האחרונים) על רקע צפי לשיפור בתוצאות.

10. Dot Hill Systems (סימול: HILL). עלתה 18% בחודש האחרון. פועלת בתחום אחסון מידע.