מגזין האינטרנט "סלונה" משיק פרויקט מיוחד ליום האישה הבינלאומי

במהלך מארס יתפרסמו באתר טורים של מיטב הכותבים והכותבות על נשים שבחרו להסתכל על המציאות דרך משקפיים ורודים, תחת הכותרת "רואות ורוד - החיים מזווית אופטימית"

במהלך חודש מארס יוצא מגזין האינטרנט לנשים "סלונה" בפרויקט "רואות ורוד - החיים מזווית אופטימית", במסגרתו מתגייסים מיטב הכותבים והכותבות של האתר להסתכל על המציאות דרך משקפיים ורודים.

רונית הבר, העורכת הראשית של האתר, מסרה כי "במהלך החודש יעלו לאתר עשרות טקסטים אישיים המבטאים את הבחירה בעשייה, בהסתכלות המחזקת על 'חצי הכוס המלאה'".

בין הכותבים והכותבות שייקחו חלק בפרויקט: אפרת רייטן, הילה אלפרט, דפנה אברהם, גילי קצנלנבוגן, דלית אורבך, ערמונה ליבנה, שרון כידון, ענת הראל, אריאלה רביב, סיון אסקיו ועוד עשרות בלוגים.

אימי עירון, מנכ"לית סלונה, מסרה כי "השנה, לרגל יום האישה הבינלאומי בחרנו להתמקד בהסתכלות על המציאות דרך משקפיים ורודים - לדבר על האפשרי ולא לקטר על הבלתי אפשרי, מתוך אמונה באופטימיות כדרך חיים שביכולתה לשנות מציאות".

הפרויקט הינו חלק ממהלך משותף של מגזין האינטרנט "סלונה", קבוצת קניוני ישראל ועמותת "אחת מתשע", לרגל יום האישה הבינלאומי ה-100. בנוסף להצגת סיפורי נשים שבחרו לעשות שינוי חיובי בחייהן, יוצעו למכירה בחנויות קניוני ישראל כ- 50 פריטים וורודים במחירים מיוחדים, ותתקיים פעילות להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.